.

Beantwoord

Maximum internet dagbundel, waarom zo weinig bij prepaid?

  • 16 April 2015
  • 5 reacties
  • 251 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Bij simyo prepaid is er een internet dagbundel 20 MB voor 1 Euro. Bij KPN is dat 100 MB voor 1 Euro.
Dus maar 1/5 bij Simyo voor dezelfde prijs.

Dit verschil is voor een budgetprovider(?) wel erg groot.
Wordt het niet eens tijd om dit tegen de lamp te houden als budgetprovider ?
icon

Beste antwoord door Tiury 17 April 2015, 11:07

Bekijk originele reactie

wel of niet meer MB dagbundel?


5 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Friesian,

Goed dat je dit hebt opgemerkt! Ik heb het voor je uitgezocht en ik zie dat de tarieven inderdaad vrijwel gelijk liggen. En dat je inderdaad bij een dagbundel beter uit bent bij KPN. Ik heb begrepen dat onze productmanager al druk bezig is met de prepaid bundels. Ik verwacht daarom dat er toch een verandering aan zit te komen 🙂 Helaas kunnen ze hier nu nog niet veel over zeggen.

Groetjes, Tiury
Nog steeds niks gehoord?
Misschien een interessante overweging.. De prijs naar beneden, dus voor de dagbundel 0.20 eur voor 20 MB.
Sinds de websms weg is, zou dit voor bijvoorbeeld degene met in hun auto een ingebouwde navi met daarin een prepaid sim een waardevolle verandering zijn !
Ik doel op onderstaand topic....

https://forum.simyo.nl/nummerbehoud-64/alternatief-websms-om-nummer-actief-houden--29437
Reputatie 5
Badge +11
Hi Friesian,
Helaas is er momenteel nog niets bekend over onze Prepaid internetbundels. Soms gaan veranderingen snel, en soms duren ze iets langer.
Maar op zich, je nummer behouden voor €1 per half jaar is ook niet duur 😉
Beste Simyo.

Wordt het niet tijd voor een 50 MB bundel voor een euro.?Volgens mij maak je daarmee heel veel klanten blij.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Friesian :)

Het wijzigen van de prepaid bundels stond op de agenda. Helaas heb ik er daarna niets meer over gehoord, dus er zullen vast andere zaken voorrang hebben gekregen. Ik zal het voor je aankaarten, zodat het weer op de planning komt 🙂.

Groetjes, Tiury

Reageer