Simyo haalt gewoon extra omzet door het verzinnen van absurde hoeveelheid dataverkeer (177 euro in twee uur tijd) met een technisch onmogelijke constante downloadsnelheid van 60.000 Kb per zes minuten. Ter vergelijking, mijn gemiddelde datagebruik in de twee voorafgaande jaren was 120Mb per maand.
Geen SMS'je ontvangen, gewoon direct afgesloten. Als de eerste de beste notoire wanbetaler mag je dan eerst dokken voordat er weer wordt aangesloten.
Ter info. Ik download nooit iets, update mijn apps alleen via WiFi (staat vast ingesteld), bekijk geen filmpjes en luister geen muziek op mijn telefoon.
Klantnummer *
Aansluitnummer *
Factuurnummer *
Wat mij nog het meest dwars zit is dat ik afgelopen jaren minstens tien mensen heb aangeraden via Simyo te gaan bellen (en die hebben dat helaas ook gedaan). Zelf ben ik er nu godzijdank weg en ik hoop middels dit bericht velen voor een fout te behoeden.
Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactie