.

Krijg ik coulance voor hoge kosten buiten bundel wegens geen sms notificatie?

  • 7 August 2017
  • 3 reacties
  • 394 Bekeken

Ik heb al telefonisch contact opgenomen wegens het hoge verbruik op zondag 6 aug. en hierdoor hoge kosten buiten bundel.
Snap niet waarom die zo hoog was omdat ik thuis altijd WiFi gebruikt. Misschien was de WiFi toen uitgevallen. Ik had toen geen sms ontvangen dat de bundel op is.
Ik heb vandaag pas om 19:50 een sms ontvangen dat mijn bundel op is. En daarna nog dat 80% van de bundel verbruikt is.
Dus veel te laat. Ik heb al telefonisch contact opgenomen wegens het hoge verbruik op 6 aug. en hierdoor hoge kosten buiten bundel.
Snap niet waarom die zo hoog was omdat ik thuis altijd WiFi gebruikt. Misschien was de WiFi toen uitgevallen. Ik had toen geen sms ontvangen dat de bundel verbruikt is.
Dus veel te laat.
Als jullie meteen, als de bundel bijna op is, een sms had gestuurd had ik dan wel gemerkt dat ik geen WiFi had.
Mijn vraag is of jullie enige coulance kunnen bieden.

3 reacties

Ik had hetzelfde probleem, zat maandag thuis en mijn mobiel pakte (blijkbaar) de wifi niet. Merkwaardig genoeg verbruikt mijn mobiel opeens die dag veeeel meer dan dat die normaal doet (4000MB), ik krijg een smsje om kwart voor 5 (zie ik nu) lees daar overheen en opeens een rekening van meer dan 450euro aan de eind van de dag...

Succes

Als jullie meteen, als de bundel bijna op is, een sms had gestuurd had ik dan wel gemerkt dat ik geen WiFi had.
Mijn vraag is of jullie enige coulance kunnen bieden.


Ik las je verhaal dubbel maar begrijp eruit dat de smsjes te laat en in de verkeerde volgorde kwamen.

Maar bovenstaande vind ik wel opvallend. Je legt daarmee de verantwoording volledig bij de provider en niet bij jezelf.
Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen ts mok en tomfortuin!

Wat goed dat jullie je vraag bij ons op het Forum stellen. Ik kan me voorstellen dat die extra kosten buiten de bundel super vervelend zijn. :(

@ts mok, ik zie dat mijn collega in een ander topic op je vraag heeft geantwoord, heb je dit gezien? Je kunt haar reactie hier terugvinden.

@tomfortuin Ook voor jou vind ik het heel vervelend dat er kosten zijn ontstaan voor het internetten buiten je bundel. Hierover heb je van mijn collega in een ander topic op het Simyo Forum al een reactie ontvangen, heb je die gelezen? Deze kun je hier terugvinden. Fijn om te lezen dat je na telefonisch contact met onze klantenservice een passende oplossing hebt ontvangen.

Laten jullie het weten als er nog vragen zijn over bovenstaande? :)

@Ray, bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Els

Reageer