.

Beantwoord

Kosten voor overschrijding internetbundel

  • 22 August 2013
  • 3 reacties
  • 741 Bekeken

Badge
voor de maand juli moet ik bijbetalen ivm overschrijding van mijn bundel MB's. Echter volgens gegevens heb ik maar 130 mb verbruikt en heb ik een bundel van 200 mb"s. Kunt u dit verklaren?
icon

Beste antwoord door Ernst 25 August 2013, 13:33

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
voor de maand juli moet ik bijbetalen ivm overschrijding van mijn bundel MB's. Echter volgens gegevens heb ik maar 130 mb verbruikt en heb ik een bundel van 200 mb"s. Kunt u dit verklaren?

Hoi Navigator56,

Ik heb je aansluiting bekeken in het systeem. Ik heb de factuur van de maand juli bekeken. Ik zie geen buiten de bundel kosten voor die maand. Heb je toevallig meerdere aansluitingen bij Simyo? Ik zie je reactie tegemoet.
Badge
Nou ik zie op "mijn Symyo" toch echt dat 2,75 euro bovenopmijn bundel in rekening wordt gebracht.(klein stukje donkerrood gekleurd!)
Reputatie 5
Badge +11
Hoi navigator56,

De bundeloverschrijding die je ziet is voor deze maand; augustus.
Je bent hier ook per SMS over geïnformeerd. Op 6 augustus al dat je 75% van je bundel verbruikt had, en op de 23e dat je je hele bundel verbruikt had.

Als je op Mijn Simyo gaat naar het tabblad 'Verbruik', kun je daar klikken op de huidige maand, nu augustus.
Je verbruik voor deze maand kun je dan gespecificeerd openklikken en precies zien waar je buitenbundel kosten vandaan komen.

Reageer