.

Beantwoord

kosten internet, hoe kan dit?

  • 30 December 2023
  • 2 reacties
  • 28 Bekeken

Goedenavond, 

Ik heb eenmalig MB's een internetwinkel aangekocht vanwege vakantie. Ik krijg op 21 dec een bericht dat deze bundel 22 dec verloopt. Prima want dat is de bedoeling van een eenmalige bundel.

Daarna is dit blijkbaar toch niet gestopt en betaal ik kosten. Hier ben ik het niet mee eens want dit heb ik niet aangevraagd. 

Om die reden heb ik ook internet in NL maar uitgezet om het niet verder te laten oplopen. 

Ik heb hier niet om gevraagd en wil u daarom vragen de kisten terug te storten. 

 

icon

Beste antwoord door Roeqajja 2 January 2024, 17:15

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7

@Schrammetje in een internetwinkel MB’s aangeschaft?!?! Hoe en waar? MB’s kun je voor zover mij bekend alleen bij Simyo aankopen.

Zolang je 4G in je mijn Simyo niet hebt uitgezet stopt helemaal niets van zelf! Dus ook niet bij het bereiken van de bodem van een extra bundel! Simyo heeft wat dat betreft geen bescherming, maar dat heb je kunnen weten, want daar heb je tenslotte voor getekend.

Je zult en kunt geen aanspraak maken op een terugstorting van de kosten tenzij een Moderator bereid is enige vorm van coulance toe te passen.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Schrammetje,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt.

Het antwoord van @RicoK klopt inderdaad, super bedankt voor je hulp Rico! 

Je kunt inderdaad alleen MB's bijkopen via Mijn Simyo, ik vermoed dat je dit ook bedoelde. Zodra je bundel op is betaal je €0,15 cent per MB, als het goed is heb je hier ook een bericht over ontvangen. Je kunt in dit geval het beste je internet uitschakelen via Mijn Simyo bij Instellingen> Internet en bellen> Internet in Nederland uitschakelen. Als deze optie nu uit staat dan zou je ook geen kosten meer kunnen maken vanwege internetverbruik 🙂.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer