.

Beantwoord

Kosten internet buiten je bundel

  • 15 December 2013
  • 5 reacties
  • 2820 Bekeken

Badge
Hallo,

Dit is mijn eerste maand met Simyo. Al vrij snel zat ik over mijn internetbundel heen. Nou ben ik erg benieuwd wat je betaalt per MB wanneer je boven je bundel gaat. Wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door MartijnR 15 December 2013, 20:24

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Als je een simonly abonnement hebt, dan betaal je €0,15 per MB buiten je bundel. Je kunt ook 1x per maand je bundel kosteloos naar boven of beneden wijzigen. Als je voor de 25e van de maand je bundel wijzigt dan gaat deze de eerstvolgende maand van start.

Misschien is het handig om je bundel te verhogen en daarbij een app installeren die het internet verbruikt in de gaten houdt. Er zijn zelfs apps die je internet blokkeren wanneer je boven je quota komt. En sommige toestellen hebben dit ook al ingebouwd.
Reputatie 7
Badge +9
Ik zou zelf op Mijn simyo als ik door mijn bundel heeft ben de optie "Internet op je mobiel" uitzetten. Dat voorkomt hoge kosten! Per MB is met 0,15 euro per MB vrij prijzig.

Zoals Martijn al zei: Hoog die bundel (flink) op, dan kun je de hele volgende maand internetten. Daarnaast data-teller app installeren en bij android (of je dat hebt) instellen dat na een bepaald aantal MBs de mobiel internet (op de mobiel) uitzet.
Badge +8
Hallo,

Dit is mijn eerste maand met Simyo. Al vrij snel zat ik over mijn internetbundel heen. Nou ben ik erg benieuwd wat je betaalt per MB wanneer je boven je bundel gaat. Wie kan mij helpen?


Hoi MargrietvM,

Je bent al prima ingelicht door de heren hierboven. En ik zie dat je het advies om je bundel te verhogen al hebt opgevolgd. :)
Je hebt inderdaad vrij veel verbruikt, maar ik zie niet echt gekke pieken. Je houdt dus gewoon van internetten onderweg, denk ik 😉 Dan kun je je bundel inderdaad het beste ruim kiezen, en het af en toe eens bekijken op Mijn Simyo, hoeveel je nog hebt.

Groetjes,
Charlene
Badge
Dank voor alle info aangaande Internet en SIM only. Maar hoe staat het met verbruik buiten de bundel via prepaid?
1) Kan dit?
2) Zo ja, hoeveel per MB?
Reputatie 5
Badge +11
Dank voor alle info aangaande Internet en SIM only. Maar hoe staat het met verbruik buiten de bundel via prepaid?
1) Kan dit?
2) Zo ja, hoeveel per MB?


Hoi Japie,

Je kunt buiten je bundel verbruiken met een prepaid internetbundel. Stel dat je een maandbundel van 250 MB hebt, en dat heb je na 3 1/2 week verbruikt, dan internet je de rest van de maand voor €0,10 per 100 KB.
Je doet er op zo'n moment dus verstandig aan om dit zoveel mogelijk te beperken of op Mijn Simyo de optie 'internet op je mobiel uit te zetten.

Reageer