.

Beantwoord

Klopt de waarschuwing sms van het dataverbruik wel?

  • 18 September 2014
  • 2 reacties
  • 382 Bekeken

Ik krijg steeds een melding dat mijn mb's op zijn voor de maand. Als ik de simyo app gebruik of inlog via internet wordt aangegeven dat ik nog 189 mb's heb. Hoe komt dit en hoe is dit op te lossen?

Groetjes,

Iris
icon

Beste antwoord door franswon 18 September 2014, 10:04

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Welkom op het forum Iriiss,

Hoe krijg je deze mededeling?

Sommige toestellen hebben de mogelijkheid om een datalimiet in te stellen. Als die verkeerd staat wordt het verbruik geblokkeerd.

Als je een SMS van Simyo ontvangt dan moet je er rekening mee houden dat de weergave op de site en in de app achterloopt. De SMS wordt in real-time gestuurd.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Iriiss,

Welkom op het forum! Ik heb je topic verplaatst naar het Internet subforum. Hier staan meer vergelijkbare topics en is je vraag makkelijker te vinden voor andere bezoekers van het forum :)

Wat franswon aangeeft klopt helemaal. De waarschuwingen die je per sms ontvangt zijn real-time. Het verbruik dat je op Mijn Simyo (en de app) ziet, is vertraagd met ongeveer 4 uur.

Als ik naar je verbruik kijk, ben je nog binnen je bundel. Kan het zijn dat je de waarschuwing van 50% verbruik hebt gekregen? Je hebt op dit moment nog 186 MB van de 500 MB over.

Hebben franswon en ik je vraag zo goed beantwoord? 🙂

Reageer