.

Beantwoord

Kan Simyo internet blokkeren bij maximaal verbruik bundel?

  • 18 April 2015
  • 3 reacties
  • 616 Bekeken

Badge
Beste,

Is het mogelijk om bij Simyo je internet verbinding te blokkeren nadat je bundel is op gebruikt? Zodat er nooit buiten bundel internet kosten zijn?

Vriendelijke groet Riando
icon

Beste antwoord door Ernst 20 April 2015, 14:19

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi T.S.A.M.,

Bij Simyo ben je baas in eigen bundel. Daarom zetten we niet zomaar het internet voor je uit. Ook niet als je bundel op is. Stel dat je net je routeplanner aan hebt staan bijvoorbeeld?
Daarentegen bieden we wel een aantal handige tools, tips & tricks om het zelf in te regelen.

Als eerste krijg je een smsje wanneer je bundel voor de helft en wanneer deze volledig verbruikt is. Deze worden realtime gestuurd, dus echt óp het moment dat je bundel (voor de helft) op is.
Je kunt er dan voor kiezen om op Mijn Simyo de optie 'Internet op je mobiel' uit te zetten.
Ook hebben we een heel handig blog. Hier plaatsen we regelmatig nieuwe artikelen. De blogposts Nooit meer over je mobiele datalimiet heen en Krijg inzicht in het datagebruik van je apps vertellen hoe je kunt voorkomen dat je teveel data verbruikt.

Kun je iets met deze tips, T.S.A.M.?
"Baas in eigen bundel" Mooi gezegd, maar ik zou liever ook Baas Buiten eigen bundel zijn. Concurrenten bieden deze optie wel, waarom jullie niet? Het is mijns inziens te makkelijk om de verantwoording voor onverwacht hoog dataverbruik bij jullie gebruiker te leggen, netter zou het zijn om te faciliteren.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Ldonkers,

Ik heb deze vraag zojuist behandeld in een ander topic. Klik hier om naar dit topic te gaan.

Verder wil ik je graag vragen om een nieuw topic aan te maken wanneer je een bepaalde vraag hebt. Zo kunnen we gemakkelijker jouw vraag beantwoorden. Het reageren in oudere topics is hiervoor niet echt bestemd.

Groetjes,
Caspar

Reageer