.

Beantwoord

Kan ik vanuit het buitenland extra MB's kopen?

  • 4 June 2017
  • 8 reacties
  • 248 Bekeken

Kan ik in het buitenland ook een extra internetbundel bij kopen bij een jaar abonnement.of moet dit al in Nederland.
icon

Beste antwoord door franswon 4 June 2017, 15:00

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dat moet volgens mij vanuit het buitenland ook lukken hoor, je hebt je inloggegevens nodig en dat is voldoende, het bedrag komt op je factuur.
Bedankt
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Baldo1,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat goed dat je dit even na komt vragen 🙂 Ik zie dat Franswon het juiste antwoord al heeft gegeven. Ook zie ik dat je hebt gemaild en dat mijn collega jouw e-mail eergisteren beantwoord heeft. Ook hierin staat dat je die extra bundel van 500 MB voor € 5,- gewoon kunt aanschaffen in het buitenland.

Je hebt, zoals Franswon al zegt, alleen maar je Mijn Simyo-omgeving nodig. Jouw locatie op de wereld maakt dan helemaal niets uit.

Je krijgt een sms zodra je op 80% en op 100% van die bundel zit (net zoals bij je normale bundel), je kunt er lekker op los internetten.

Laat je het me weten als je nog andere vragen hebt?

@ Franswon, dankjewel voor je antwoord.

Groetjes,
Jihane
Ik zit in Spanje en heb een prepaid abonnement kan ik op dit abonnement ook buitenlandbundel voor internet bijkopen?
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Genikebaas,


Met prepaid van Simyo is internet in het buitenland niet mogelijk.
Kan ik ook omspitten naar een ander abonnement zodat dit nu wel kan?
Reputatie 7
Badge +9
Via Mijn Simyo kan je het prepaid omzetten naar Sim Only. Ik ben nu onderweg en kan geen verdere begeleiding geven.
Ik hoop dat het ook zonder verdere hulp lukt.
Badge +7
Hoi Genikebaas,

Wat leuk dat je in Spanje bent! Helaas is het niet mogelijk om met een Prepaid te internetten in het buitenland. Je kunt ook geen speciale buitenlandbundel hierbij aanschaffen.

Je kunt wel overstappen naar Sim Only. Als je dit wilt, kun je op je overzichtspagina van Mijn Simyo klikken op de knop 'Stap over naar Sim Only'. Als je alle stappen volgt, wordt je Prepaid de volgende dag omgezet in een abonnement. Met een abonnement kun je wel internetten in het buitenland. Meer informatie hierover kun je vinden in het topic dat je een paar weken geleden hierover gestart bent.

Als je niet wilt overstappen naar Sim Only, kun je er ook voor kiezen om ter plekke een simkaart met internetbundel te kopen. Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

@franswon, bedankt voor je hulp 🙂

Reageer