.

Beantwoord

Kan ik mijn gratis internetbundel gebruiken in Spanje?

  • 1 October 2016
  • 5 reacties
  • 150 Bekeken

Badge
Ik heb met ingang van 1 oktober een gratis internetbundel gekregen van 1000 mb.
Daar ik tot 14 oktober in Spanje verblijf vroeg ik me af of ik deze bundel ook in Spanje kan gebruiken of is deze gratis bundel alleen bruikbaar in Nederland ?

Groet, Lucienne
icon

Beste antwoord door Ilias 3 October 2016, 12:52

Bekijk originele reactie

5 reacties

deze is alleen voor nederland
Badge
Het zou wel prettig zijn als Simyo z'n cadeautjes wat duidelijker communiceerde c.q. uitlegt.
Op deze manier ga je snel de boot in (zie andere reacties op o.a. gratis mb's) en word je opgezadeld met kosten die je niet wilde.
Heb hier in ieder geval van geleerd dat cadeautjes dus alleen geldig zijn in Nederland........sic 😛
Reputatie 7
Badge +9
Simyo maakt er geen geheim van dat al hun bundels momenteel alleen gelden binnen Nederland.

Ik kreeg trouwens ook een gratis internetbundel aangeboden ("Alsjeblieft, je gratis MB's zijn geactiveerd. Er is nu 1000 MB toegevoegd aan je internetbundel!") maar daar kan ik helemaal geen gebruik van maken omdat ik kort daarvoor was overgestapt van sim-only naar prepaid, en daar geldt dit cadeautje niet... 😞 Blij gemaakt dus met een dode mus!
Reputatie 7
Simyo maakt er geen geheim van dat al hun bundels momenteel alleen gelden binnen Nederland

Als de Europese regelgeving doorgaat en daar heeft het vooralsnog wel alle schijn van, dan zullen m.i.v. medio 2017 wel alle data binnen de eurozone uit de bundel gaan.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Solymar,

Welkom op het Simyo Forum!

Allereerst wil ik je van harte feliciteren met je Simyaardag! Alweer een Simyaartje langer bij Simyo! Dat is enorm goed nieuws.

Het is helaas niet mogelijk om gebruik te maken van de gratis 1000 MB in Spanje. Dit kan enkel in Nederland gebruikt worden en dat geldt voor elke bundel van Simyo. Pas per medio 2017 zal er een wijziging plaatsvinden binnen de EU. Hierover worden de klanten nog tijdig op de hoogte gehouden.

Ik snap dat dit niet heel fijn is, maar helaas kunnen wij hier niets aan veranderen voor alsnog.

@Scotsman, onhandig dat je een e-mail krijgt met de aanstaande verrassing terwijl je kort daarvoor nog bent overgestapt naar de Prepaid aansluiting. Dat is niet fijn als je voor niets blij wordt gemaakt. Helaas kan ik je geen alternatief aanbieden, omdat we voor de Prepaid nog niet dergelijke cadeautjes hebben. Mijn excuses en nog bedankt voor je hulp!

@RicoK, jij ook bedankt!

Groetjes,
Ilias

Reageer