.

Beantwoord

Kan ik MB's meenemen naar volgende maand?

  • 13 December 2015
  • 3 reacties
  • 239 Bekeken

Gaat de ongebruikte data net als het ongebruikte beltegoed ook over naar de volgende maand? Of ben ik de data eind van de maand kwijt?
icon

Beste antwoord door Anonymous 13 December 2015, 18:09

Bekijk originele reactie

3 reacties

Je data is een maand geldig dus je neemt overgebleven data niet mee.
Gaat de ongebruikte data net als het ongebruikte beltegoed ook over naar de volgende maand? Of ben ik de data eind van de maand kwijt?

Zowel resterend bel/sms en data gaat niet naar de volgende maand ! Vanaf de 1e van de nieuwe maand heb je de gekozen bundel...dus resterende bel-sms-data ben je kwijt, foetsie, als sneeuw voor de zon kwijt.

Voorbeeldje abbo 100 min/sms...200 MB
- over 30 min/sms 25 MB deze komen te vervallen.... vanaf 1e v d maand heb je weer 100 en 200.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Vdimban,

Welkom op het Simyo forum! :D

Je kunt overgebleven tegoeden inderdaad niet meenemen naar de volgende maand:(. Dit komt omdat bundels één maand geldig zijn, zoals Raytje en Friesian aangeven. Op de eerste van de maand heb je weer nieuwe bundels.

Bij Simyo kun je maandelijks je bundels aanpassen;). Als je van tevoren weet dat je de volgende maand minder zal bellen of internetten, kun je de bundel verlagen. Later kun je deze dan weer verhogen. Hier kun je lezen hoe dat moet.

Heb je er verder nog vragen over?:)

Groetjes,
Estelle

ps. Wederom bedankt voor jullie goede hulp Raytje en Friesian 😳.

Reageer