.

Beantwoord

Kan ik 4G krijgen op Samsung Galaxy Grand Prime?

  • 16 November 2015
  • 5 reacties
  • 1488 Bekeken

'heb nu prepaid op mijn Samsung SM-G530FZ (Galaxy Grand Prime), wil over naar SimOnly, maar dit type staat er niet tussen en DUS (?) ongeschikt voor 4GB'.
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 16 November 2015, 20:44

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo Louise-Kyra,

Welkom op het Simyo Forum.

Ik denk dat je met 4GB 4G bedoeld dus daar ga ik op in.
Op dit toestel kan je helaas geen 4G gebruiken.
Mocht je dit wel willen moet je een ander toestel halen wat 4G ondersteund.
Wel kan je gebruik maken van het 3G netwerk.

Heb ik je zo goed kunnen helpen?
hallo Maikel, ik bedoel inderdaad 4G. Ik dacht echter dat je met prepaid alleen 3G kunt gebruiken, maar ik wil prepaid omzetten in een abonnement, en ging er vanuit dat je dan wel van 4G gebruik kunt maken. Ik ga op vakantie buiten Europa en kan dus geen internet op mijn GSM krijgen als ik het goed begrijp? Zonde, want die Samsung heb ik afgelopen april net gekocht. Heb ik zo goed begrepen?
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Louise-Kyra,

Het klopt inderdaad dat jouw telefoon niet 4G ready is 😞.

Met een Prepaid aansluiting van Simyo kun je niet internetten in het buitenland. Je kunt overstappen naar Sim Only. Hiermee kun je wel internetten in het buitenland. Helaas dan wel zonder 4G, maar met 3G. Heb je hier wat aan?

Groetjes,
Estelle

Beter had ik het niet kunnen uitleggen, maikel.twinnie. Wederom bedankt 🙂.
bedankt Estelle. Blijf ik nog met 1 vraag. In het lijstje Samsung types wordt de Galaxy Grand Prime niet genoemd. Dus blijft de vraag of dat type wel of niet geschikt is. Moet ik dan een ander type aangeven?
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Louise-Kyra,

Het kan dat niet alle 4G telefoons in de lijst staan. Er komen zoveel nieuwe telefoons op de markt dat het soms niet helemaal up-to-date is. Ik heb voor je gekeken en volgens mij kun je met de Galaxy Grand Prime op 4G. Je kunt het beste bij de specificaties kijken van de telefoon. Als je het via internet besteld, dan worden er altijd specificaties vermeld 😉 Dat lijkt mij trouwens een hele mooie telefoon!

Gaat dat hem worden of zit je nog aan andere telefoons te denken? 🙂

Reageer