.

Beantwoord

Kan geen gebruik maken van het internet

  • 1 August 2013
  • 6 reacties
  • 691 Bekeken

Ik heb sinds gister al geen internet meer op mijn s3... mijn zusje heeft ook geen internet meef op haar htc one x... het kan toch niet zo zijn dat ik net als in de andere topics de hele bende moet veranderen voor internet?
icon

Beste antwoord door Natascha 2 August 2013, 14:15

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Zijn jullie beide bij Simyo? misschien dat er een storing is, om welke postcode gaat het?
Verder staan alle instellingen hetzelfde?
Ja allebij bij simyo... zij heeft nu wel weer internet maar ik nog steeds niet... maar ik las dat al heel veel mensen geen Internet hadden ik vind het echt slecht er staat ook geen melding van...
Reputatie 3
Badge +9
Reboot je telefoon eens. Het is ook vreemd dat alleen jou toestel geen internet heeft.
Klinkt als een telefoon issue, maar op afstand is dit moeilijk te beoordelen.
Om welke postcode gaat het dan nu, en zijn jullie op dezelfde postcode (ga ervanuit van wel).
Badge +6
Ik heb sinds gister al geen internet meer op mijn s3... mijn zusje heeft ook geen internet meef op haar htc one x... het kan toch niet zo zijn dat ik net als in de andere topics de hele bende moet veranderen voor internet?

Hoi Suikerbloempje,

Vervelend dat jij en je zus geen gebruik konden maken van het internet. Ik zie in het systeem dat je gebruik maakt van het internet.
Is hiermee het probleem opgelost? Kan je laten weten of je weer gebruik kan maken van het internet?

@ Martijn® bedankt voor het meedenken.
Sinds 2 dagen heb ik hier (2037LG) geen internet, heb de simkaart al in een andere telefoon gehad en de telefoon herstart maar dit alles mag niet baten.
Iemand een oplossing?
Badge +6
Hoi juutje77,

Allereerst welkom op het forum! :)

Ik zie dat er gisteren en eergisteren internetverbruik is geregistreerd op je aansluiting. Daarom ben ik erg benieuwd of je probleem inmiddels is verholpen en wat in dat geval tot de oplossing heeft geleid? 🙂

Reageer