.

Beantwoord

Kan bundel niet wijzigen

  • 29 December 2013
  • 2 reacties
  • 466 Bekeken

Ik wil mijn abonnement wijzigen in een blackberry bundel. Ik krijg een foutmelding bij het bevestigen van de wijziging.
Wat doe ik verkeerd?
icon

Beste antwoord door Scotsman 29 December 2013, 15:42

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik denk dat je moet wachten tot 1 januari en het dan opnieuw proberen. De laatste 5 dagen van de maand is het namelijk niet mogelijk een bestaande bundel te wijzigen. Tot de 25e van de maand wel, dan wordt de wijziging actief vanaf de eerste van de volgende maand. In jouw geval zal de wijziging op de eerste van de volgende maand ingaan, d.w.z. 1 februari. 
Badge +8
Ik wil mijn abonnement wijzigen in een blackberry bundel. Ik krijg een foutmelding bij het bevestigen van de wijziging.
Wat doe ik verkeerd?


Hoi Roshni,

Scotsman heeft je vraag helemaal juist beantwoord. Ik heb nog wel een aanvulling. Als jij nu al gebruik maakt van een Blackberry, dan kunnen we de Blackberry optie wel eerder voor je aanzetten dan 2 februari. Dus als jij op 1 januari kunt wijzigen, en het dan even doorgeeft hier dat je dat gedaan hebt, dan zetten we het Blackberry internet alvast voor je aan, zodat je van de Blackberry diensten gebruik kunt maken.

groetjes,
Charlene

Reageer