Skip to main content
Is het mogelijk om via simyo KPN of een andere provider een internet dag of weekbundel aan te schaffen voor het buitenland?
Hoi Curizz,



Welkom terug op het forum!



Helaas is het niet mogelijk om een buitenland bundel via Simyo aan te schaffen 😞 Ik heb verder geen idee hoe het zit met de buitenland bundels van andere providers. Dat zul je bij hen moeten navragen!



Wist je wel al dat de tarieven voor in het de EU voor bellen en internetten aanzienlijk zijn verlaagd sinds vorige maand? Klik hier voor meer informatie :D



Groetjes,

Caspar
Dag Casper,



Jammer dat Simyo hier aan vast houdt maar bedankt.
Hoi Curizz,



Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt! Een internetbundel voor in het buitenland is ook heel erg makkelijk.



Caspar heeft je een link toegestuurd met informatie over de verlaging van de tarieven binnen de EU. Hierin wordt vermeld dat het sinds 30 april al een stuk voordeliger is om gebruik te maken van het netwerk in het buitenland. Medio 2017 zal dit verbruik helemaal binnen je Nederlandse bundels vallen. In dat geval is het voor Simyo natuurlijk zonde om een buitenland bundel te gaan ontwikkelen die met onze abonnementen samenwerkt.



Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten?



Groetjes,

Angela

Reageer