.

Beantwoord

Internetverbruik, mijn toestel was toch uit?

  • 6 September 2014
  • 1 reactie
  • 230 Bekeken

Badge
Op de pagina verbruik lees ik, dat ik op 1 en 2 september vele keren op internet ben geweest en dat is door het vermelden van het  aantal kb geillustreerd. Ik was toen in het buitenland. Ik had mijn toetstel niet bij me en hij stond uit. Kunt u mij e.e.a. verklaren.
Groet
Jan Dalebout 
icon

Beste antwoord door Naomi 8 September 2014, 13:08

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Roadmaster,

Je topic heb ik even verplaatst naar het onderwerp Internet. Andere forumleden kunnen je topic zo sneller terugvinden :)

Ik zie dat er inderdaad op 1 en 2 september dataverbruik is geregistreerd. Helaas kan ik je niet vertellen waar de data aan is besteed. Vanwege privacybescherming kan ik deze gegevens niet voor je inzien. Je simkaart kan uit zichzelf niks. Pas wanneer er een opdracht wordt gegeven, dan voert je simkaart deze taak uit. Je simkaart registreert alleen de hoeveelheden data in KB’s, het tijdstip en de datum. Je ziet deze hoeveelheden op je factuur staan of op Mijn Simyo onder het tabblad Verbruik.

Weet je zeker dat iemand anders geen toegang had tot je telefoon? En stond je telefoon echt uit of misschien op stand-by?

Reageer