.

Vraag

internetverbruik

  • 20 June 2012
  • 2 reacties
  • 508 Bekeken

Badge
Ik heb sinds afgelopen maandag een nieuw abbonement bij simyo. Op mijn rekening staat verschillende keren een internetverbruik op van 0.01 cent,. Ik heb een oude samsung telefoon en gebruik geen internet op mijn telefoon. Waarom wordt dit bedrag afgeschreven, als ik er geen gebruik van maak?!.Het is weliswaar geen groot bedrag(0.06 cent), maar ik wil toch weten waarom dit wordt afgeschreven. 

2 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Rocko,

Welkom op het Simyo forum!
Volgens ons systeem is de optie internet op de mobiel aan. Als uw toestel (een poging doet om) een internetverbinding op te starten worden er hiervoor kosten berekend. Wij raden u in dit geval aan om de optie internet op de mobiel/MMS uit te schakelen door in te loggen op uw persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Onder het tabblad 'Gegevens & Instellingen' kunt u deze optie uitschakelen. U zult dan geen verbinding meer kunnen maken met het Simyo mobiel internet netwerk. U kunt nog wel gebruik maken van WIFI verbindingen in uw omgeving.

Groetjes,

Manisha
Badge
Oke bedankt voor de informatie. Ik heb de instelling van mms uitgeschakeld.Voor de rest bevalt het nieuwe abonnement goed.
Gr Rocko

Reageer