.

Internetkosten

  • 4 March 2012
  • 1 reactie
  • 460 Bekeken

Badge
Beste,

Gisteren heb ik mijn simyo kaart ontvangen. Alles prima verpakt afgeleverd, zoals het hoort. Tot zo ver geen klachten.
Ik ben een nieuwe klant, dus heb alle inschrijfstappen netjes doorlopen. Ik heb een internetbundel van 500Mb. Vandaag heb ik meerdere malen getracht mijn internet op te starten. Volgens Simyo zou ik een Sms met stappenplan ontvangen, deze heb ik echter niet gehad. Vervolgens op jullie forum gezocht en vond ik inderdaad het antwoord. Dit keer lukte het wel.

Aangezien ik hier thuis wifi heb, leek het me handig internet meteen maar uit te zetten. Dit ook gedaan via de stappen van jullie forum. Met succes.
Nu kijk ik zojuist op mijn Simyo account en verdraaid. €1,46 aan internetkosten. Bij de duur staat ook: 0:00:00! Ik heb nummerbehoud aangevraagd, en op jullie site staat duidelijk vermeld: Bellen kan, maar de kosten vallen buiten de bundeltarieven. Maar dit is Internet! Ik betaal deze maand ongetwijfeld mijn maandtarief. Maar dezer dagen kan ik dus niet van mijn Internetbundel profiteren.

U snapt dat ik hier aardig verbolgen over ben.
Gisteren ingeschreven, nota bene alle stappen gevolgd en het internet direct uitgezet. En toch verschijnt een rekening van €1,46. Het moge dan geen torenhoge kosten zijn, maar een warm welkom is het zeker niet te noemen.

Met vriendelijke groet,

Dhr. H. van der Meer

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum HvanderMeer,

Waarschijnlijk maak je gebruik van een toestel waarbij het niet mogelijk is om een configuratie sms te ontvangen. Je abonnement bij Simyo gaat pas in op het moment dat je telefoonnummer wordt overgezet. Voor die tijd hanteert Simyo buiten de bundel tarieven. Je betaalt dus pas abonnementskosten op het moment dat je te behouden nummer actief is op de Simyo simkaart. Ook voor internet en sms-en. De optie internet op je mobiel heb je volgens ons systeem uitgezet nadat er enkele korte internet sessies hadden plaatsgevonden. Vandaar dat er wel kosten zijn berekend. We zullen de tekst in de brief, website en email iets aanpassen. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex

Reageer