.

Beantwoord

Internetgebruik terwijl internet uitstaat, hoe is dat nu toch mogelijk?

  • 26 September 2015
  • 5 reacties
  • 167 Bekeken

Badge
Hallo , internet staat uit en toch verschijnen er kosten sinds 21 september. Hoe is dat nu toch mogelijk?
icon

Beste antwoord door Naomi 28 September 2015, 12:50

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Bedoel je met "internet staat uit" de "internet op je mobiel" optie in Mijn Simyo? Als dat uitstaat en je ziet toch kosten voor mobiel internet, dan is er iets mis. Maar bedoel je te zeggen dat internet is uitgeschakeld op je mobiel, terwijl internet aan staat op Mijn Simyo, dan is het mogelijk dat er toch dataverbruik optreedt, waarvoor kosten in rekening worden gebracht.
Badge
Dank voor je reactie. Juist omdat je via mijn Simyo internet kan uitzetten, wat ik ook direct bij het begin van abonnement heb gedaan, heb ik voor een abonnement van Simyo gekozen. Internet staat dus uit via mijn Simyo. Dan klopt het naar mijn mening niet dat er toch kosten in rekening worden gebracht. Dat wordt door jou bevestigd. Ben nu wel een beetje gerust gesteld. Er is nu niemand bij Simyo bereikbaar dus ik zal tot maandag moeten wachten voordat de zaak wordt opgelost.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Jasper-Martina, welkom op het Simyo forum :)

Goed dat je het aangeeft! Ik zie dat je op 9 september 2015 je optie 'Internet op je mobiel' hebt uitgezet. Hierdoor hoor je inderdaad geen internetverbinding meer te kunnen maken via ons. Sorry voor het ongemak. Ik ga er voor zorgen dat de kosten die onterecht zijn worden vergoed.

Daarnaast hebben mijn collega's van de Backoffice gecontroleerd of de optie nu goed uitstaat. Hij staat goed uit 🙂

Heb je hier nog vragen over?

@Scotsman, dankjewel voor je hulp 😳
Badge
Beste Naomi, hartelijk dank voor je reactie. Een hele opluchting want ik schrok wel. Ik zag op mijnsimyo dat het bedrag voor het internetgebruik al weer in mindering is gebracht. Echt boter bij de vis dus. Fijn dat het zo snel is geregeld. Groet Jasper-Martina
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Jasper-Martina,

Graag gedaan 😳 Ik ben blij om te horen dat je opgelucht en tevreden bent.

Hopelijk tot ziens op het forum 🙂

Reageer