.

Beantwoord

Internetgebruik In wifi omgeving

  • 20 August 2013
  • 3 reacties
  • 335 Bekeken

Badge
Ik heb op de nieuwe rekening veel meer internet gebruikt dan tot nu toe.
Op een van die dagen was ik vrijwel de hele dag op mijn bank, omdat ik hard gevallen was en niet voor of achteruit kon.DAarom valt het ook op dat ik op die dag terwijl ik niet buiten ben geweest. toch iedere keer bij het moment dati ik mijn moblel pak, er internet is gebruikt.
Het is al betaald omdat ik een ruime bundel heb, maar het is toch raar?
Ooit zei mijn opa dat de telefoon al geld kostte als je hem oppakkte. is dit net zo iets
icon

Beste antwoord door de leon 20 August 2013, 10:37

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ooit zei mijn opa dat de telefoon al geld kostte als je hem oppakkte. is dit net zo iets


Je opa is een wijs man. Het geldt ook voor smartphones.;) Deze schakelen over op 3G in standby.
Vertrouw niet blindelings op je WiFi. Bij een zwak signaal of als Wifi (om wat voor reden dan ook) even wegvalt, maakt je foon gebruik van het mobiele internet. Het kan ook zijn dat je foon soms even het WiFi signaal niet oppikt. Of dat er helemaal geen connectie is. 

Ik raad je aan om een goede data verbruik app te installeren om meer zicht te krijgen op wat je foon precies doet. My Data Manager, 3GWatchdog (Android) en Onavo Count zijn de betere.
Badge
Hallo de leon

Ik heb zo'n verbruiksapp van watchdog. Maar dat ik de hele dag toen slecht internet had kan ik niet goed geloven.
Ik zal het beter in de gaten houden.
Dank voor dit antwoord.

groetjes
Carin
Reputatie 5
Badge +11
Ik kan alleen maar zeggen: Carinv, welkom op het Simyo forum! de leon: bedankt voor het meedenken!

Reageer