.

internetbundel zonder internet

  • 12 December 2012
  • 9 reacties
  • 1095 Bekeken

Badge +1
Ook heb ik een internetbundel afgesloten deze maandag, na 3 uur gebruik doet mijn gehele internet het niet op mijn telefoon behalve via wifi. Als ik een andere providerssim in de telefoon stop werkt het internet wel.. Hoe kan ik of jullie dit verhelpen?

9 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hey xhelenn,

Zou je even kunnen laten weten van wat voor merk en type toestel je gebruik maakt zodat wij jou van de correcte internet instellingen kunnen voorzien?
Badge +1
Samsung galaxy ace
Reputatie 2
Badge +1
Hey xhelenn,

Ik heb jou een emailtje toegestuurd met daarin de juiste informatie.
Badge +1
Nadat ik de instructies heb gevolgd doet hij het nog steeds niet.
Ik heb de telefoon van mijn broertje gepakt (ook een galaxy ace en ook een simyo sim)
en mijn sim daarin gestopt, en de zijne in de mijne. Hieruit bleek dat in mijn telefoon met mijn broertje zijn sim
het internet wel werkte, maar zijn telefoon met mijn sim niet. Het ligt dus aan de sim en niet aan de telefoon..
Is er nog een oplossing om dit probleem te verhelpen........
ik heb heel veel opstart problemen gehad met simyo.
het internet werkte alleen via wifi,de juiste instellingen via simyo gekregen.
he he het werkte,maar nu werkt het al 3 dagen niet meer.
ik ga mijn abonnement stop zetten en zoek een andere provider.
zeer slecht berijk omgeving groesbeek, grens streek!!!!!!
Reputatie 7
Badge +9

ik ga mijn abonnement stop zetten en zoek een andere provider.
zeer slecht berijk omgeving groesbeek, grens streek!!!!!!


Succes ! ;)
Reputatie 5
Badge +10
Nadat ik de instructies heb gevolgd doet hij het nog steeds niet.
Ik heb de telefoon van mijn broertje gepakt (ook een galaxy ace en ook een simyo sim)
en mijn sim daarin gestopt, en de zijne in de mijne. Hieruit bleek dat in mijn telefoon met mijn broertje zijn sim
het internet wel werkte, maar zijn telefoon met mijn sim niet. Het ligt dus aan de sim en niet aan de telefoon..
Is er nog een oplossing om dit probleem te verhelpen........


Hoi xhelenn,

Op dit moment heb je geen beltegoed meer. Je kunt daarom geen uitgaande verbindingen starten. Als je opwaardeert, zou het gewoon moeten werken.

ik heb heel veel opstart problemen gehad met simyo.
het internet werkte alleen via wifi,de juiste instellingen via simyo gekregen.
he he het werkte,maar nu werkt het al 3 dagen niet meer.
ik ga mijn abonnement stop zetten en zoek een andere provider.
zeer slecht berijk omgeving groesbeek, grens streek!!!!!!


Welkom op het forum aajr,

Heb je al een postcode check laten uitvoeren door ons? Zo niet, kan je mij dan de postcode doorgeven van de plek waar je het weinig bereik hebt?

Groetjes,

Alex
Volgens mij hebben ze dat al gedaan,echter alles zou goed zijn. Men was ook niet met het netwerk bezig. De praktijk wijst anders uit ontvangst is zeer slecht mijn postcode is 6596DD. Groeten aajr.
Reputatie 5
Badge +10
Dan zou het bereik goed moeten zijn. Heb je al een ander toestel geprobeerd? Je dekking is namelijk niet alleen afhankelijk van de zendmasten, maar ook van je toestel, plaats of weer.

Groetjes,

Alex

Reageer