.

Beantwoord

Internetbundel Simyo prepaid: waar te activeren

  • 10 June 2013
  • 3 reacties
  • 266 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Ik heb Simyo prepaid en gisteren liep mijn Internetbundel (200mb per maand voor 10 euro) af. Ik zie niet waar ik een nieuwe bundel activeren kan. Ik herinner me dat ik dat in het verleden kon doen in 'mijnSimyo' op de pagina 'overzicht'.
icon

Beste antwoord door Charlene 11 June 2013, 09:49

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +8
Ik heb Simyo prepaid en gisteren liep mijn Internetbundel (200mb per maand voor 10 euro) af. Ik zie niet waar ik een nieuwe bundel activeren kan. Ik herinner me dat ik dat in het verleden kon doen in 'mijnSimyo' op de pagina 'overzicht'.

Hoi addy,

Welkom op het forum :)

De prepaid internetbundels staan op Mijn Simyo op de Overzichtspagina inderdaad. Onder "Mijn tegoed is.."
Ik zie dat je het inmiddels hebt gevonden, en dat je alweer een nieuwe maandbundel hebt aangeschaft vanochtend.

Veel plezier ermee!

Groetjes,
Charlene
Badge
Ik merk dat het een dag duurt voordat ik weer een bundel activeren kan, vanmorgen stond de optie er weer. Bedankt!
Badge +8
Ik merk dat het een dag duurt voordat ik weer een bundel activeren kan, vanmorgen stond de optie er weer. Bedankt!
Hoi Addy,

Ja, dat kan kloppen. Dan liep je oude bundel nog een dagje langer dan je dacht. Zodra die afgelopen was, verscheen de knop weer.
Fijn dat het gelukt is :)

Groetjes,
Charlene

Reageer