.

Beantwoord

Internetbundel niet op, toch €1 in rekening gebracht.

  • 19 February 2013
  • 5 reacties
  • 241 Bekeken

Badge
Ik zag vandaag in mijn verbruiksgegevens dat op 16-2 ik voor € 1 internetkosten heb gemaakt, terwijl ik nog 3/4 van mijn bundel beschikbaar heb. Ik ben niet in het buitenland geweest of iets dergelijks. Het gaat maar om € 1 maar ik vraag me toch af hoe dit kan? Heeft iemand anders dit ook meegemaakt?
icon

Beste antwoord door Alex 20 February 2013, 13:46

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Janne1969,

Volgens onze gegevens heb je inderdaad nog genoeg mb's over. De 1 euro berekening is dan te wijten aan een fout bij Simyo. De technische dienst is hier inmiddels van op de hoogte. Er is al een automatische oplossing ingeregeld waardoor de 1 euro berekening niet wordt meegenomen op je factuur. Excuses voor de verwarring.

Groetjes,

Alex
Alex,

Ik zag dat bij mij precies hetzelfde is te zien in mijn verbruikoverzicht, alleen was dit op 13-2-2013. Geld de oplossing voor alle klanten, of moet ik dit zelf nog bij jullie melden?

gr Tjeerd
Badge
Welkom op het forum Janne1969,

Volgens onze gegevens heb je inderdaad nog genoeg mb's over. De 1 euro berekening is dan te wijten aan een fout bij Simyo. De technische dienst is hier inmiddels van op de hoogte. Er is al een automatische oplossing ingeregeld waardoor de 1 euro berekening niet wordt meegenomen op je factuur. Excuses voor de verwarring.

Groetjes,

Alex


Bedankt voor je bericht Alex. De euro staat nog steeds in mijn overzicht, maar ik vertrouw erop dat ik die niet terug zie op de rekening. 

Groeten,

Janne
Badge
Alex,

Ik zag dat bij mij precies hetzelfde is te zien in mijn verbruikoverzicht, alleen was dit op 13-2-2013. Geld de oplossing voor alle klanten, of moet ik dit zelf nog bij jullie melden?

gr Tjeerd


Hallo Tjeerd,

Toen ik verder zocht zag ik dat meer mensen dit gemeld hebben op het forum. Om er zeker van te zijn dat jouw bericht gelezen wordt, moet je misschien even zelf de vraag posten. Ik heb namelijk geen idee of de oplossing voor iedereen geldt.

Groeten,

Janne
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Janne1969 en Tjeerd,

De oplossing is geautomatiseerd ingeregeld en geldt voor iedereen.

Groetjes,

Alex

Reageer