.

Beantwoord

Internetbundel gaat per direct in

  • 23 June 2013
  • 3 reacties
  • 254 Bekeken

Badge
Dag,

Ik heb net een internetbundel aangeschaft, voorheen had ik dus nog geen internetbundel.
Ik heb net een mail gehad dat mijn abonnement per direct zou ingaan, ik dacht dat dit altijd per de 1e van de maand ging.
Maar wat ik nu begrijp is dat ik per direct van het internet gebruik kan maken?

Gr.

Simyogebruiker 
icon

Beste antwoord door MartijnR 23 June 2013, 22:00

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Als je nog geen internet had dan gaat je bundel per direct in. Je krijgt overigens geen volledige bundel omdat je bundel niet aan het begin van de maand start. De hoeveel wordt gedeeld door het aantal resterende dagen van de maand. De prijs van de bundel zal daarop aangepast worden. Volgende maand heb je een volledige bundel met het volledige tarief.
Badge
Oke, duidelijk. Bedankt!
Badge +8
Dag,

Ik heb net een internetbundel aangeschaft, voorheen had ik dus nog geen internetbundel.
Ik heb net een mail gehad dat mijn abonnement per direct zou ingaan, ik dacht dat dit altijd per de 1e van de maand ging.
Maar wat ik nu begrijp is dat ik per direct van het internet gebruik kan maken?

Gr.

Simyogebruiker 


Als je nog geen internet had dan gaat je bundel per direct in. Je krijgt overigens geen volledige bundel omdat je bundel niet aan het begin van de maand start. De hoeveel wordt gedeeld door het aantal resterende dagen van de maand. De prijs van de bundel zal daarop aangepast worden. Volgende maand heb je een volledige bundel met het volledige tarief.

Oke, duidelijk. Bedankt!

Hoi simyogebruiker2013,

Wat Martijn® zegt, klopt helemaal. We gingen je niet tot de eerste laten wachten om dan pas binnen je bundel te kunnen internetten. :)

Veel plezier ermee,
Groetjes,
Charlene

Reageer