.

Beantwoord

Internetbundel binnen 4 dagen op

  • 4 January 2014
  • 1 reactie
  • 357 Bekeken

Badge
Normaal gesproken doe ik makkelijk een maand met 200 mb, nu is opeens op dag 4 mijn internetbundel op! Om 20.45 uur kreeg ik een bericht per mail en sms dat mijn bundel voor 50% op was, en in dezelfde minuut dat de bundel 100% op is! Terwijl ik nota bene thuis ben en gewoon wifi aan heb!
Ik kan op mijn simyo niet inzien waar opeens mijn mb's zijn gebleven, maar ik ben gewoon in NL geweest en heb voornamelijk op wifi ingelogd!
icon

Beste antwoord door Natascha 6 January 2014, 17:45

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Normaal gesproken doe ik makkelijk een maand met 200 mb, nu is opeens op dag 4 mijn internetbundel op! Om 20.45 uur kreeg ik een bericht per mail en sms dat mijn bundel voor 50% op was, en in dezelfde minuut dat de bundel 100% op is! Terwijl ik nota bene thuis ben en gewoon wifi aan heb!
Ik kan op mijn simyo niet inzien waar opeens mijn mb's zijn gebleven, maar ik ben gewoon in NL geweest en heb voornamelijk op wifi ingelogd!


Hoi Annettepels,

Welkom op het forum!
Ik snap dat je graag wilt weten hoe het kan dat je MB's op zijn echter mag Simyo niet zien wat je doet op het internet. Dit mag niet wegens de wet op de privacy en van de ACN.
In dit topic kun je zien wat er voor veel gebruik van het internet kan zorgen.

Reageer