.

Beantwoord

Internetbundel actief, kosten verbruik vallen erbuiten

  • 2 January 2013
  • 3 reacties
  • 262 Bekeken

Hallo,

Ik heb een internetbundel 1000 mb. als ik bij mijn verbruik kijk worden er kosten in rekening gebracht voor gebruik van internet.

Waarom vallen deze niet in de bundel ?

Groet,
Dave
icon

Beste antwoord door Natascha 4 January 2013, 17:48

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +2
Hoi Dave, ik heb hier ook last van sinds 1-1-2013.
Zie ook de topic "Sinds 1-1-2013 00:00 is mijn internetbundel verdwenen".
Volgens mij gaat hier iets niet helemaal goed.
Hoi Keetje, dit is voor mij niet de eerste keer, ik had 2 abonnementen en vorige maand had ik hetzelfde bij het 2e abonnement alleen kwam ik er toen achter toen het al een week of wat niet goed ging, ik heb direct telefonisch contact opgenomen en het was een bekend probleem, ik moest mn telefoon uitzetten voor 15 minuten zodat ze het recht konden trekken wat echter niet gelukt is.

Ik heb toen een ticket aangemaakt en dan krijg je eerst antwoorden die niet kunnen kloppen (we gaan het verreken met de factuur van januari, terwijl het abonnement was opgezegd per 31-12 dus er komt geen factuur), ik heb me toen op het standpunt gesteld dat ik de factuur niet ga betalen als deze niet klopt, Simyo heeft toen toegezegd het buiten de bundel bedrag vooraf op mijn rekening te storten, binnen 2 weken, wat echter niet gebeurd is, ticket is intussen gesloten dus kan weer opnieuw beginnen.

Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen, als het niet na tevredenheid is ben ik blij dat ik een opzegtermijn van 1 maand heb, Tele2 is voor mij een goed alternatief.
Badge +6
Hoi Dave van A,

Ik heb de kosten voor de internetbundel aan je gecrediteerd. Dit zal je terug zien op de factuur van de maand januari.

Reageer