.

Beantwoord

Internetbundel aanpassen onmogelijk

  • 25 August 2013
  • 32 reacties
  • 14452 Bekeken


Toon eerste bericht

32 reacties

Ook bij mij is het nu gelukt om de internetbundel aan te passen voor september. Bedankt voor de service!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi alex321 en Wilkos,

De technische dienst heeft een aanpassing gedaan. Het zou nu mogelijk moeten zijn om de bundel aan te passen. Kunnen jullie even laten weten of het nu lukt?

Edit: bedankt voor je terugkoppeling alex321. Goed om te weten dat het nu werkt. En verlengen? Ja graag :D

Groetjes,

Alex
Badge
Zojuist ben ik thuis van mijn werk, en heb ik even gekeken.
Inmiddels kan ik mijn bundels gelukkig weer wijzigen!

Dan zal ik gelijk mijn simyo contract verlengen :)

Alex
Ik had het inderdaad voor de 25e ook al geprobeerd, maar toen was dit probleem er ook al. Alvast bedankt voor het kijken naar de aansluiting!
Reputatie 5
Badge +10
Ik heb een jaarcontract bij Simyo.
Het hele jaar kon ik mijn internetbundel wijzigen, maar nu opeens lukt dit niet meer!!

De knopjes zijn ook vaag geworden.

Bij de klantenservice voel ik me afgescheept omdat ze daar gewoon met smoesjes aankomen om de klanten te koesteren.
De mevrouw vertelde mij: Ja, je bent pas van prepaid naar abonnement gegaan, dus je daarom niet wijzigen.
Ik: Nee mevrouw, mijn abonnement loopt als zeker >9maanden!!
Mevrouw: Oh, sorry, nee ik kijk verkeerd. Er is momenteel een storing waardoor je het niet kan wijzigen.

De mevrouw bij de klantenservice had de microfoon ook veel te dicht bij haar mond zitten waardoor ze niet verstaanbaar was.

Mijn vraag:
Hoe kan het dat mijn internetbundel niet meer aangepast kan worden?


Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan ook mijn internet bundel voor september niet wijzigen. De andere opties zijn licht grijs en niet aanklikbaar. Ik heb nog geen wijziging voor september doorgevoerd, dus ik begrijp het ook niet helemaal.

Welkom op het forum alex321 en Wilkos,

Vervelend dat jullie op dit probleem stuiten. Ik zie wel iets opvallends bij jullie aansluiting. Op dit moment ben ik aan het uitzoeken waar het probleem ligt. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug.

@alex321. Excuses dat je het gevoel hebt gekregen dat je bent afgescheept. Ik ga er in ieder geval voor je achteraan :)

@erickiel. Het klopt wat je zegt over het tijdig aanpassen van je bundels. Dit gaat bij Alex321 en Wilkos echter niet op. Evengoed bedankt voor de hulp.

Groetjes,

Alex
Badge +1
Dit had je voor de 25ste moeten doen je moet wachten tot de eerste van volgende maand kan je het weer aanpassen, gaat het de 1 avan de maand erop in
Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan ook mijn internet bundel voor september niet wijzigen. De andere opties zijn licht grijs en niet aanklikbaar. Ik heb nog geen wijziging voor september doorgevoerd, dus ik begrijp het ook niet helemaal.

Reageer