Skip to main content
Beantwoord

internet werkt niet op Spotify, wat nu?

  • 24 July 2024
  • 5 reacties
  • 43 Bekeken

Ik heb een E-sim. Nu kan ik wel bellen en gebeld worden. Ik kan gewoon op safari. Maar Whatsapp blijft dit zeggen. 
en spotify blijft zeggen dat ik offline en dat ik dus niet kan inloggen  iemand die mij alsjeblieft kan helpen 

 

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Indien nog mogelijk haal z.s.m je nummer weg @Trip1993 , dit is een openbaar forum, anders haalt Simyo het nummer weg.

 

Indien nog mogelijk haal z.s.m je nummer weg @Trip1993 , dit is een openbaar forum, anders haalt Simyo het nummer weg.

 

Hoe doe ik dat? 

Reputatie 7
Badge +6

Heb je dit probleem ook als je verbonden bent met wifi?

Reputatie 6
Badge +3

Indien nog mogelijk haal z.s.m je nummer weg @Trip1993 , dit is een openbaar forum, anders haalt Simyo het nummer weg.

 

Hoe doe ik dat? 

Kun je zelf niet meer doen, een moderator pakt dit op @Trip1993 

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Trip1993,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb je telefoonnummer verwijderd voor je eigen veiligheid. Dit is namelijk een openbaar forum. Deel hier nooit je persoonlijke gegevens. Bedankt @J.D.L. !

Wat gek dat je de sms niet ontvangt en je spotify niet werkt. Omdat je aangeeft dat het bellen en internet verder wel werkt ligt het waarschijnlijk aan de instellingen van de app zelf. Heb je deze al nagelopen?

Er zijn meerdere klanten geweest die de Whatsapp verificatie sms niet hebben ontvangen. Na contact met de Whatsapp helpdesk is dit verholpen. Ik adviseer voor je Whatsapp dus even contact op te nemen met de helpdesk.

 

Ik hoor graag of het gelukt is. 

Groetjes,
Ashley

Reageer