.

Beantwoord

internet werkt niet op mijn samsung galaxy s plus

  • 24 August 2013
  • 11 reacties
  • 679 Bekeken

mijn apps doen het wel en ook kan ik wattsappen buiten wifi om, maar surfen op het web lukt niet. Kan iemand mij helpen
icon

Beste antwoord door de leon 24 August 2013, 18:10

Bekijk originele reactie

11 reacties

Geen internet verbinding op  galaxy wonder. Hoe stel ik die in op mijn mobiel. ik heb een bundel maar hij werkt niet op mijn mobiel.
Reputatie 7
Badge +9
Kunnen jullie de internetinstellingen controleren op jullie toestel?

Probeer het anders eens met deze instellingen:

Verbindingsnaam: KPN internet
APN: portalmmm.nl
Proxy:
Poort:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Server:
MMSC: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
MMS Proxy: 10.10.100.20
MMS Poort: 5080
MCC: 204
MNC: 08
Verificatietype: PAP
Type toegangspunt: default,mms,supl
Het is gelukt bedankt.
Reputatie 7
Badge +9
@Fleurtje; Geen dank. Fijn dat het werkt. En jij bedankt voor je terugkoppeling. 
Reputatie 5
Badge +10
mijn apps doen het wel en ook kan ik wattsappen buiten wifi om, maar surfen op het web lukt niet. Kan iemand mij helpen

Welkom op het forum snoeykiewit,

Heb jij ook wat aan de instellingen van de leon gehad? Ik zie namelijk wel internetverbruik op je aansluiting terug nadat je het berichtje hier hebt geplaatst.

Het is gelukt bedankt.

Hoi fleurtje,

Helemaal mooi :)

Bedankt dat je het even laat weten.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Welkom op het forum snoeykiewit,

 Ik zie namelijk wel internetverbruik op je aansluiting terug nadat je het berichtje hier hebt geplaatst.



Yep, ben ik ook wel even benieuwd naar. Maar waarschijnlijk hoor je er nooit meer wat van. Begin er al een beetje aan te wennen....:rolleyes:
Reputatie 5
Badge +11
Yep, ben ik ook wel even benieuwd naar. Maar waarschijnlijk hoor je er nooit meer wat van. Begin er al een beetje aan te wennen....:rolleyes:

Gelukkig zijn er zulke onzelfzuchtige mensen als jij om de wereld nét even dat stukje beter te maken, de leon.
Weet dat wij je eeuwig dankbaar zullen zijn 😃
Reputatie 7
Badge +9
....o..okay, Ernst..daar houwen het dan maar op..liefdewerk, oud papier..:p...en soms een bietje grof huisvuil. :D
Badge +8
....o..okay, Ernst..daar houwen het dan maar op..liefdewerk, oud papier..:p...en soms een bietje grof huisvuil. :D

We hebben nog een vacature, de leon 😉
Maar ik kan me ook voorstellen dat het op deze vrijblijvende manier een leuke hobby blijft.

Groetjes,
Charlene
Reputatie 7
Badge +9
Heb al een fulltime baan, Charlene. Binnenkort weer een stuk minder tijd.
Hoop niet op een volgende aanval van diepe forummoeheid...:rolleyes:
Reputatie 5
Badge +11
Heb al een fulltime baan, Charlene. Binnenkort weer een stuk minder tijd.
Hoop niet op een volgende aanval van diepe forummoeheid...:rolleyes:


Dat mag best, forummoeheid. Een dag per week 😉

Reageer