.

Beantwoord

Internet werkt niet meer

  • 13 April 2014
  • 7 reacties
  • 570 Bekeken

Ik heb een iPhone 5s en krijg de volgende melding: You are not subscribed to a cellular data service.

Enig idee hoe dit verholpen kan worden?
icon

Beste antwoord door franswon 13 April 2014, 22:52

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Welkom op het forum berndvdw,

Staat internet geactiveed op mijn simyo en op je telefoon, heb je de juiste instellingen op je telefoon staan?

Als dit allemaal klopt wil een reset wel eens helpen, simkaart en batterij even verwijderen, weer plaatsen en opnieuw starten.
Internet is geactiveerd en bij APN heb ik portalmmm.nl, sinds vanmiddag doet ie het niet meer. Eerst nooit problemen gehad.
Reputatie 7
Badge +9
Heb je toevallig 4G ingesteld en daarna weer uit? Ook als 4G uitstaat moet je dan toch maar weer KPN4G.nl als toegangspunt instellen. Als dit niet de oorzaak is moet je even tot morgen wachten tot er weer medewerkers van Simyo aanwezig zijn.
Internet is geactiveerd en bij APN heb ik portalmmm.nl, sinds vanmiddag doet ie het niet meer. Eerst nooit problemen gehad.


Internet is geactiveerd, Bij APN staat portalmmm.... (staat dit fout bij internetinstellingen?

Controleer voor de zekerheid hier de internetinstellingen.
En hier je instellingen voor mms.

Wel ff laten wten of het  helpt.....

Groet,
Friesian
Reputatie 5
Badge +11
Hoi berndvdw, welkom op het Simyo forum :)

Zou je, zoals franswon aangeeft, je APN weer terug kunnen veranderen naar KPN4G.nl?
Als je je iPhone daarna uit- en weer aanzet zou-ie-ut-weer moeten doen.

Hou je ons op de hoogte of dit werkt?
Hoi berndvdw, welkom op het Simyo forum :)

Zou je, zoals franswon aangeeft, je APN weer terug kunnen veranderen naar KPN4G.nl?
Als je je iPhone daarna uit- en weer aanzet zou-ie-ut-weer moeten doen.

Hou je ons op de hoogte of dit werkt?


Dit heeft gewerkt! Dankjewel! Alleen m'n hotspot functie doet het nog niet...
Reputatie 5
Badge +11
Top! Dankjewel voor je terugkoppeling :o

Bedoel je dat je Persoonlijke hotspot niet werkt? Dat hoort op zich best eenvoudig te werken als je bij Instellingen > Persoonlijke hotspot > Persoonlijke hotspot het schuifje aanzet.

Als je van KPN hotspots gebruik wilt maken moet ik je helaas teleurstellen, dat gaat niet met Simyo.

Welke van de hotspots bedoel je, berndvdw?

Reageer