.

Beantwoord

internet werkt niet

  • 23 December 2012
  • 4 reacties
  • 391 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
ik kreeg een bericht van simyo dat het niet mogelijk was om mijn telefoon te configureren. iemand enog idee wat te doen.zat eerst een simcard in uit spanje. phone is unlocked en sim werkt wel. behalve t internet dan via simcard
icon

Beste antwoord door Alex 24 December 2012, 13:46

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum kirst,

Ik vermoed dat je gebruik maakt van een toestel met een besturingssysteem welke geen configuratie sms berichten kan ontvangen. Veel smartphones ondersteunen dit niet. In dit topic kun je per besturingssysteem terug vinden welke instellingen jij moet instellen. Kan je aangeven of het is gelukt?

Groetjes,

Alex
Beste Moderator,

Binnenkort wordt mijn tmobile abonnement omgezet in een abbonement van jullie. Ik heb een Samsung Galaxy note 2, kunnen jullie mij de internet instellingen voor dit toestel vast mailen? Bij voorbaat dank.

Groet
Reputatie 4
Badge +8
Beste Moderator,

Binnenkort wordt mijn tmobile abonnement omgezet in een abbonement van jullie. Ik heb een Samsung Galaxy note 2, kunnen jullie mij de internet instellingen voor dit toestel vast mailen? Bij voorbaat dank.

Groet



Kijk eens hier:

https://forum.simyo.nl/android-73/stel-internet-op-mijn-android-toestel-incl-screenshots-763/
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum xs2siem,

Via de link die koorelle2 door geeft, kun je de juiste instellingen terug vinden. Zorg ook altijd dat je de optie 'internet op je mobiel/mms' aan hebt staan. Deze optie kun je aan/uit zetten via je persoonlijke pagina.

Groetjes,

Alex

Reageer