Skip to main content
Vanochtend mijn mobiel internet weer aangezet, maar 12 uur later heb ik nog steeds geen 3G. Duurt dat echt zo lang?
Hoi sjef,



Welkom op het forum :)



Erg lastig dat je internet het niet doet. Dat hoort niet zo lang te duren nee, gemiddeld 5 tot 15 minuten 🙂 Ik heb voor de zekerheid de optie 'internet op je mobiel' een reset voor je gegeven. Als je je telefoon uit/aan zet zou je weer moeten kunnen internetten. Werkt het niet, controleer dan hier je internetinstellingen.



Zou je willen laten weten of dit heeft geholpen?
Hallo,

Ik heb 2 weken geleden mijn internet uitgezet bij mijn Simyo omdat het data limiet overschreden was.

Nu heb ik hem 1 augustus weer aangezet, maar buiten kan ik niet op internet, kunnen jullie mij hier aub z.s.m.bij helpen?

Groet,



Ben 
Hoi FBA,



Ik heb zojuist in dit topic op je bericht gereageerd. Ik wil je vragen eenzelfde bericht maar op één plek te plaatsen om het overzicht op het forum te behouden 🙂
Hallo,



Ik ben net een week terug van vakantie, en sindsdat ik terug ben in NL doet het internet op mn mobiel het niet meer. Ik heb gezien dat deze functie wel aanstaat op mijn simyo. Ik heb het mobiele dataverkeer op mijn mobiel ook al meerdere keren uit en weer aan gezet zonder resultaat. 

Kunnen jullie helpen?



Groeten, Paul.
Hoi PBGerritsen, welkom op het forum van Simyo!



Wat vervelend dat je geen verbinding meer krijgt met mobiel internet.



Ik heb zojuist de optie "Internet op je mobiel - Nederland" even een reset gegeven op het netwerk, zou je je telefoon even uit en weer aan willen zetten?



Krijg je dan helaas nog steeds geen verbinding met mobiel internet, dan zou ik graag van je willen weten welke telefoon je hebt, zodat we je kunnen helpen met de juiste instellingen.



Ik hoor graag van je! 🙂

Reageer