.

Beantwoord

geen internet op mijn mobiel

  • 1 July 2014
  • 7 reacties
  • 448 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
hallo, vandaag kwam ik er achter dat ik geen internet meer heb op mijn smartphone via Mobiele netwerken. Dit staat aan, heb hem al een keer uit gezet - toch zeker 10 minuten gewacht - weer aangezet. Internet deed het wel. Is er een algemene storing? Wat kan ik doen?

Groeten, Lea
icon

Beste antwoord door Dries 2 July 2014, 15:21

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi Lea,

Welkom op het forum :)

Wat vervelend dat internet niet werkt 😞 Ik heb de optie 'internet op je mobiel' voor de zekerheid nogmaals een reset gegeven. Als je je telefoon uit/aan zet zou je weer moeten kunnen internetten 🙂 Ook kun je hier even je internetinstellingen controleren.

Is het met deze informatie gelukt om internet weer aan de praat te krijgen?
Hallo, ik ben sinds vandaag begonnen met mijn abonnement van Simyo, en het is gelijk raak: Internet doet het niet (meer). Hoe kan dit?

MVG, Jeroen
Hallo,

Ik ben ook sinds 2 dagen klant bij Simyo, en mijn internet buiten m'n wifi om, werkt dus ook niet. Ik heb alles gedaan wat je ook maar kan doen, de instellingen goed gezet, telefoon aan- en uit gezet. Simyo, kunnen jullie mij alsjeblieft helpen?
Ik heb een abonnement met belminuten en internet, en wil daar ook graag gebruik van maken..

Alvast bedankt.

Patricia
Hoi Dries,

het doet het weer. Super, bedankt.

Groetjes,
Lea
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Jbos,

Ik heb voor jou ook even reset gegeven. Als je je telefoon uit/aan doet, zou internet het moeten doen. Als je wel kunt bellen, maar niet kunt internetten, is er iets mis met je internetinstellingen. Zou je kunnen aangeven wat voor telefoon je gebruikt? Als de link van mijn eerste reactie niet heeft geholpen, probeer dan met deze website je instellingen goed in te stellen.

Ik ben benieuwd naar je reactie :)

@PDW, Welkom op het forum!

Je zegt dat je 2 dagen klant bent, maar als ik naar je aansluiting kijk, zie ik dat je prepaid bent overgestapt naar sim only en dat je dus al vrij lang klant bent 🙂 Gaat het misschien om een andere aansluiting? Zou je mij in een privĂ©bericht het telefoonnummer willen doorsturen? Ik zal dan naar jouw specifieke situatie kijken.

Je kunt in de tussentijd ook vast op deze link klikken. Hiermee kun je je internetinstellingen controleren.

@Lea, Fijn dat het weer werkt! 😃
Hallo,
Ik heb 2 weken geleden mijn internet uitgezet bij mijn Simyo omdat het data limiet overschreden was.
Nu heb ik hem weer aangezet, maar buiten kan ik niet op internet, kunnen jullie mij hier aub z.s.m.bij helpen?
Groet,

Ben
Badge +6
Hoi FBA, welkom op het forum van Simyo! :)

Ik zie dat er inmiddels weer verbruik heeft plaatsgevonden via mobiel internet, daarom denk ik dat je inmiddels zelf al de oplossing hebt gevonden, klopt dat? :)

Zo ja, wat was de oplossing? 🙂

Reageer