.

Beantwoord

Internet verbruikt zonder bundel. Hoe kan dat?

  • 30 December 2016
  • 3 reacties
  • 190 Bekeken

Ik word belast met 0.20 cent aan internet kosten opgebouwd met 1 tot 5 cent per keer op een dag te beginnen om 00.30 om 6.08 enz dit alles op 27 december jl Kan het zijn dat er apps zijn die dat automatisch doen Ik heb geen interneybundel
icon

Beste antwoord door RicoK 30 December 2016, 16:20

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Ja, dat kunnen zeker apps zijn die dit doen. Dat kun je zien in een verbruiksmonitor op je telefoon.

Ook al heb je geen internetbundel standaard staat internet wél actief! Wil je geen gebruik willen maken van internet op je mobiel is het aan te raden internet op je mobiel uit te zetten via je Mijn Simyo.
Bedankt stond nog aan
Reputatie 6
Badge +7
Hoi johnvanveen,

Welkom op het Forum! :D

Erg vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over je internetverbruik! Kan mij goed voorstellen dat je hier vraagtekens bij hebt.

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie inderdaad de kosten buiten je bundel. Bij alle Prepaid en Sim Only klanten staat de instelling 'Internet op je mobiel' standaard aan. Om kosten te voorkomen, geven wij dit aan in de welkomstmail.

Omdat je geen internetbundel hebt, is je internetverbruik buiten je bundel in rekening gebracht. Zonder internetbundel betaal je 15 cent per MB. De internetinstelling kun je zelf uitschakelen via Mijn Simyo onder het tabblad Instellingen > Netwerkinstellingen.

Het klopt wat RicoK zegt. Je telefoon kan zodanig ingesteld zijn dat applicaties automatisch worden geüpdate. In dit artikel van onze blog geven wij meer informatie hoe je kunt nagaan wat er precies is verbruikt op je telefoon.

Volgens onze gegevens heb jij je internetinstelling inmiddels uitgeschakeld via Mijn Simyo. Het zal niet meer mogelijk zijn om internet buiten je bundel te verbruiken. Wel kun je nog gratis blijven internetten via Wi-Fi. ;)

Laat je het ons weten als je andere vragen hebt?

@ RicoK, bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Asma

Reageer