.

Beantwoord

internet verbruikt teveel

  • 3 February 2013
  • 2 reacties
  • 783 Bekeken

Hoi,

Ik merkte vrijdag dat ik door me internet heenzat en 13 euro in de min stond dus heb ik geld op me account gestort en ook opnieuw internet aangevraagd.
Nu staat er na 1 dag dat ik door me bundel heen ben en ik min 20 euro sta? Leg mij dit uit AUB? Ik voel me namelijk beetje in het o'tje genomen nu, zeker omdat de internet die ik ontvang van jullie ronduit slecht is! en ik op meerdere plekken gewoon geen tot weinig internet ontvang.
Zit er over te denken om geen gebruik meer te maken van jullie dienst zoals het er nu uit ziet!

ik ben zeer benieuwd naar jullie reactie.

met vriendelijke groet,

Vincent van de Velde
icon

Beste antwoord door Alex 5 February 2013, 14:40

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 1
Badge +2
Je leest op dit forum altijd dat het internet verbuik veroorzaakt wordt door jezelf. Zeer zelden is het een fout van Simyo, maar het kan niet uitgesloten worden. Dus ook al is het slecht, wat overigens niet mijn ervaring is, je hebt het waarschijnlijk zelf veroorzaakt.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi,

Ik merkte vrijdag dat ik door me internet heenzat en 13 euro in de min stond dus heb ik geld op me account gestort en ook opnieuw internet aangevraagd.
Nu staat er na 1 dag dat ik door me bundel heen ben en ik min 20 euro sta? Leg mij dit uit AUB? Ik voel me namelijk beetje in het o'tje genomen nu, zeker omdat de internet die ik ontvang van jullie ronduit slecht is! en ik op meerdere plekken gewoon geen tot weinig internet ontvang.
Zit er over te denken om geen gebruik meer te maken van jullie dienst zoals het er nu uit ziet!

ik ben zeer benieuwd naar jullie reactie.

met vriendelijke groet,

Vincent van de Velde


Welkom op het forum Vinniv,

Ik zie dat je op 17 januari een internet maandbundel hebt aangeschaft. Je kunt met deze bundel in totaal 200mb gebruiken. Wanneer de mb's verbruikt zijn, valt het verbruik buiten de bundel en betaal je 1 euro per mb. De kosten kunnen dan hoog oplopen. Daarom raad ik je aan om op dit moment niet meer te internetten via ons netwerk.

Als je van plan bent om veel te gaan internetten, is het wellicht verstandiger om een abonnement te nemen, omdat je dan grotere internet bundels kunt kiezen.

Zoals Gogol al aangeeft is het internetverbruik veroorzaakt door de simkaart. Als simkaarthouder ben je zelf uiteindelijk verantwoordelijk.

Groetjes,

Alex

Reageer