.

Beantwoord

Internet verbruik terwijl ik dat helemaal niet heb.

  • 1 April 2013
  • 5 reacties
  • 497 Bekeken

Badge
Hallo, ik zie dat ik internetdata heb verbruikt,. Nu heb ik helemaal geen webbundel of een enkele vorm van internet van jullie, ook staat internet uit bij mijn instellingen op jullie website. Ik neem aan dat jullie dat ook hebben verekend, terwijl dat eigenlijk niet kan?

Vriendelijke groet Roel de With
icon

Beste antwoord door Alex 4 April 2013, 16:28

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Roel1965,

Ik heb je aansluiting en je verbruik bekeken. Er is in de periode van 27/12/12 - 17/1/13 verbinding met internet gemaakt. De optie internet op je mobiel is op 23/11/12 aan gezet. De optie is vervolgens op 26/1/13 uit gezet. Het gebruik van internet was daardoor in de hierboven genoemde periode mogelijk. Op dit moment staat de optie 'internet' ook uit. Je kunt nu dus geen verbinding met internet maken via ons netwerk.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi Alex, als dat Internet dan aan staat, kan ik dus Internet gebruiken? Dacht dat ik dan een bundel moest hebben daar voor.
Reputatie 3
Badge +9
Nee dat hoeft niet, maar dan betaal je het tarief dat buiten de bundel geldt.
Badge +6
Hoi Alex, als dat Internet dan aan staat, kan ik dus Internet gebruiken? Dacht dat ik dan een bundel moest hebben daar voor.

Hoi Roel1965,

Het is mogelijk gebruik te maken van het internet wanneer je geen internetbundel hebt. Wanneer de optie 'Internet op je mobiel/MMS' aanstaat en je hebt geen internetbundel zijn de kosten € 0,10 per 100 KB Standaard "Pay as you Go" tarief (zonder internetbundel).
Wanneer de optie 'Internet op je mobiel/MMS' niet aanstaat dan kan je alleen gebruik maken van het internet wanneer je over WIFI beschikt.
Badge +6
Nee dat hoeft niet, maar dan betaal je het tarief dat buiten de bundel geldt.

Hoi Martijn®,

Bedankt voor je antwoord en voor het meedenken.
Forumgebruiker Roel1965 heeft een prepaid van Simyo heeft een ander tarief voor het gebruik maken van het internet zonder bundel dan bij een abonnement.

Reageer