.

Beantwoord

Internet UIT zetten,

  • 14 July 2013
  • 4 reacties
  • 481 Bekeken

Mijn zoon heeft voor een paar dagen internet op zijn smartphone gehad. "Lekker makkelijk, want dan kan ik het ook weer uit zetten als ik het genoeg vind", dacht ik Maar mijn zoon heeft nu inmiddels ruim 75 euro verbruikt terwijl ik "gebbruik van data op uit heb gezet. Hij heeft de data op zijn mobiel niet uitgezet, want dat zou zijn moeder thuis via de Simyosite doen. Mijn vraag is dus: Hoe zet ik de data weer uit? En het staat uit, Dus dat antwoord is niet wat ik zoek. Ik bedoel: hoe zet ik het uit via de site, als in: dat de telefoon ook geen data meer gebruikt. Op de telefoon kan ik ook zelf het dataverbruik uitzetten, dat is het probleem niet, maar ik wil zelf de controle achter mijn toetsenbord hebben om het aan en uit te zetten via de site.
icon

Beste antwoord door Scotsman 14 July 2013, 23:37

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Vanaf het moment dat je internet op je mobiel uitzet op Mijn Simyo is geen dataverbinding via Simyo meer mogelijk, onafhankelijk van wat je op je mobiel instelt. Het verbruik dat je op Mijn Simyo daarna nog ziet komt omdat het dataverbruik met enige vertraging door het systeem wordt verwerkt. Maar je zult zien dat na korte tijd het verbruik volgens Mijn Simyo helemaal tot nul is gereduceerd. Degene die toegang heeft tot Mijn Simyo heeft volledige controle over het dataverbruik van de desbetreffende mobiele telefoon.
Badge +8
Mijn zoon heeft voor een paar dagen internet op zijn smartphone gehad. "Lekker makkelijk, want dan kan ik het ook weer uit zetten als ik het genoeg vind", dacht ik Maar mijn zoon heeft nu inmiddels ruim 75 euro verbruikt terwijl ik "gebbruik van data op uit heb gezet. Hij heeft de data op zijn mobiel niet uitgezet, want dat zou zijn moeder thuis via de Simyosite doen. Mijn vraag is dus: Hoe zet ik de data weer uit? En het staat uit, Dus dat antwoord is niet wat ik zoek. Ik bedoel: hoe zet ik het uit via de site, als in: dat de telefoon ook geen data meer gebruikt. Op de telefoon kan ik ook zelf het dataverbruik uitzetten, dat is het probleem niet, maar ik wil zelf de controle achter mijn toetsenbord hebben om het aan en uit te zetten via de site.

Beste Tinekewel,

Welkom op het forum :)

Ik zie dat je op 6-7-2013 om 18:47 de optie "Internet op je mobiel" hebt uitgezet. Dat heb je helemaal goed gedaan. Ik zie ook dat er daarna nog internetverbruik doorloopt op je aansluiting. Dat is door een technische hapering mogelijk gebleven, maar dat had niet moeten kunnen gebeuren. Ik heb er nu dus voor gezorgd dat de optie nu wel echt uit staat. Daarnaast worden alle kosten voor internetverbruik na 6-7-2013 18:47 natuurlijk kwijtgescholden.
Ik heb dat voor jullie verrekend op de factuur.

groetjes,
Charlene
:D Bedankt!
Ik vond het al zo raar.
Maar fijn dat het zo opgelost is.
Groeten van Tineke.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Tinkewel,

Graag gedaan en een fijne dag verder 🙂

Reageer