.

Beantwoord

Internet op Samsung SIII mini

  • 5 April 2014
  • 4 reacties
  • 322 Bekeken

Sinds deze week kreeg ik de melding op mijn Samsung SIII Mini dat ik geen internet of email applicaties meer kan gebruiken als ik mobiele data gebruik. Dit zou alleen kunnen als ik via Wifi gebruik maak van Internet.

Hebben meerdere mensen deze melding gekregen? Is dit een beperking van Simyo??

Ik wil dit heel graag weten aangezien ik onderweg geen internet meer heb, ik kan zelfs de NS reisplanner niet meer raadplegen.
icon

Beste antwoord door Bethina 6 April 2014, 18:59

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hoi Bethina.

Dat lijkt me een erg vreemd bericht.
Komt dat bericht van Simyo?
Of wordt er aan het netwerk gewerkt?

En kijk eens even op je telefoon bij Applicatiebeheer hoeveel apparaatgeheugen je nog hebt.
Staan er te grote apps (Mb) opn je telefoon die je niet nodig hebt?
Verwijder deze eens bijvoorbeeld Chrome/Youtube/Hangouts.
En controleer bij de instellingen in google play,mijn apps.
Zorg dat apps niet automatisch worden bijgewerkt maar via wifi.

Groetjes,
Friesian
Het is opgelost!

Er staan meerdere items hier over het instellen van internet op de S3 mini, maar dit item heeft uiteindelijk geholpen:

http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/internetinstellingen-samsung-galaxy-siii-mini-27035523

Het enige verschil met alle andere items is

Bij Type toegangspunt, voer default in. (let op: in kleine letters)

Bij andere items staat dat je hier internet moet invullen. Toen ik hier default invulde werkte internet weer.

Top!!
Goed dat je het daar gevonden hebt.
Ik vond het al vreemd om een dergelijk bericht te krijgen.
Dacht misschien zit het Internal Ram bijna vol, dan kun je bijvoorbeeld niet smsen.

Groetjes,
Friesian
Badge +6
Hoi Bethina, welkom op het forum van Simyo!

Fijn dat het inmiddels is opgelost en dankjewel voor het delen van de oplossing! :)

@Friesian, dankjewel voor het meedenken.

Reageer