.

Beantwoord

Internet op mijn prepaid simkaart werkt niet

  • 26 October 2013
  • 9 reacties
  • 5536 Bekeken

hallo

ik heb een prepay simkaart van simyo.
hier mee wil ik ook kunnen internetten buiten de deur.maar wat ik ook probeer het wil niet werken beltegoed is ruim voldoende telefoon is goed(getest met andere sim kaart van simyo)internet via de site op aan gezet maar nog steeds geen verbinding met 3g
wat klopt er niet komen jullie met een oplossing?

gr simon
icon

Beste antwoord door Ernst 28 October 2013, 12:42

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi simon1,

Welkom op het Simyo forum!

Hmm... Het lijkt me inderdaad een probleem met je simkaart of je aansluiting.

Ik heb de optie voor internet op jouw simkaart een reset gegeven. Dit zou je probleem moeten verhelpen.
Kun je me op de hoogte houden op dit geholpen heeft?
Badge
Dit probleem hadden wij ook. 1 dagbundel werkte zaterdag niet. Euro wel afgeschreven. vandaag contact gehad met Simyo en internet optie maar weer uitgezet na gesprek met Simyo want het zou allemaal aan de instellingen van onze telefoon moeten liggen. Allemaal heel netjes en vriendelijk verwoord wel is waar maat dat is wel de strekking.  Helaas te laat. vanochtend even voor 16 euro data verbruikt, internet ging het ineens weer doen. Allemaal volledig mijn schuld natuurlijk..... Dat internet het bij simyo een tijd niet gedaan heeft hoor je niemand over.
hallo ernst

ook dit heeft niet geholpen wat ik ook doe en probeer mijn simyo prepay kaart wil niet op internet buiten de deur via 3g.
onze andere 2 abonnementen die we bij jullie hebben werken daarin tegen perfect?
dus ja wel goede nummer dan gereset?
toch graag een snelle en goede oplosing voor dit probleem.

mvg s.tolsma
Badge +6
Dit probleem hadden wij ook. 1 dagbundel werkte zaterdag niet. Euro wel afgeschreven. vandaag contact gehad met Simyo en internet optie maar weer uitgezet na gesprek met Simyo want het zou allemaal aan de instellingen van onze telefoon moeten liggen. Allemaal heel netjes en vriendelijk verwoord wel is waar maat dat is wel de strekking.  Helaas te laat. vanochtend even voor 16 euro data verbruikt, internet ging het ineens weer doen. Allemaal volledig mijn schuld natuurlijk..... Dat internet het bij simyo een tijd niet gedaan heeft hoor je niemand over.

Hoi Ron Ton Ton,

Ik zie dat je vraag hier is beantwoord.
Badge +6
hallo ernst

ook dit heeft niet geholpen wat ik ook doe en probeer mijn simyo prepay kaart wil niet op internet buiten de deur via 3g.
onze andere 2 abonnementen die we bij jullie hebben werken daarin tegen perfect?
dus ja wel goede nummer dan gereset?
toch graag een snelle en goede oplosing voor dit probleem.

mvg s.tolsma


Hoi Simon1,

Graag gedaan en een fijne dag.
hoezo graag gedaan en een fijne dag?????

mijn probleem is daar niet mee opgelost!!!!!
mijn prepay simyo kaart werkt niet op 3g dit graag oplossen!!!!


gr simon
Badge +8
hallo ernst

ook dit heeft niet geholpen wat ik ook doe en probeer mijn simyo prepay kaart wil niet op internet buiten de deur via 3g.
onze andere 2 abonnementen die we bij jullie hebben werken daarin tegen perfect?
dus ja wel goede nummer dan gereset?
toch graag een snelle en goede oplosing voor dit probleem.

mvg s.tolsma


hoezo graag gedaan en een fijne dag?????

mijn probleem is daar niet mee opgelost!!!!!
mijn prepay simyo kaart werkt niet op 3g dit graag oplossen!!!!


gr simon


Hoi simon1,

Ik denk dat mijn collega even niet op zat te letten. 😞 Excuses daarvoor. Het werkt nog niet, dus we gaan nog even verder tot het werkt natuurlijk. :)
Wat voor toestel gebruik je, simon1? En heb je de internet instellingen al kunnen nakijken? Of die er goed in staan?
Ik wil je ook vragen om de simkaart even in een ander toestel te proberen, en ons dan te laten weten of je dan wel verbinding krijgt.
Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Charlene
hallo charlene

op dit moment werkt het via 3g wel
heb de kaart gewisseld met een ander toestel en deed het niet.na het terug plaatsen in het eigen toestel ging hij ineens wel werken.

ik hoop dat het zo blijft.

gr en bedankt simon
Reputatie 5
Badge +11
hallo charlene

op dit moment werkt het via 3g wel
heb de kaart gewisseld met een ander toestel en deed het niet.na het terug plaatsen in het eigen toestel ging hij ineens wel werken.

ik hoop dat het zo blijft.

gr en bedankt simon


Als het werkt: niets aan veranderen ;)
Mocht je vaker willen internetten wil ik je wel aanraden om een maandbundel te nemen, da's aanzienlijk goedkoper.

Reageer