.

internet op blackberry 9780

  • 24 August 2012
  • 5 reacties
  • 436 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Ik heb gister mijn internetbundel geactiveerd. Er werd mij beloofd er direct gebruik van te kunnen maken. Echter is dit niet gelukt. Ik heb een sms met ja naar 1300 gestuurd en kreeg een sms terug dat ik contact moet opnemen met mn provider. Ik hebmij gister en vdag suf gebeld, maar krijg niemand te pakken. Toestel leeg maken geprobeert, registreren via hrt editor ook geprobeerd aan uitgezet maar helemaal niks dat mijn probleem verhelpt. Als het vandaag niet verholpen wordt, wil ik mijn abonnement per vdag stop zetten. Ik wilg een blackberry bundel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum emre,

Als je gebruik maakt van een Blackberry en je wilt kunnen internetten kan dat alleen als je een Blackberry bundel hebt. Volgens onze gegevens heb je nu een internet bundel Regelmatig en heb je per 1/9 een Blackberry aangevraagd. Je moet daarom nog enkele dagen geduld hebben voordat je kunt internetten op je Blackberry.

Groetjes,

Alex
ik moet nu zeker ook betalen voor internet regelmatig teriwjl ik die nooit heb kunnen gebruiken omdat ik een blackberry heb 
Reputatie 5
Badge +10
Hoi emre,

Ja je moet hier wel voor betalen helaas. Al zal het niet veel zijn, omdat je internet bundel Regelmatig alleen voor de periode 23/8 - 31/8 wordt berekend. Het kunnen internetten op je Blackberry en de noodzakelijkheid van een Blackberry bundel wordt wel vermeld op onze website.

Groetjes,

Alex
waarom wordt dat neit vermeld voordat ik een internet bundel aanschaf
Reputatie 5
Badge +10
Hoi emre,

Ik begrijp je vraag, maar we kunnen niet alles op de 1 pagina van onze website vermelden. We bieden juist een Blackberry bundel aan voor Blackberry gebruikers. Het vermelden van het niet kunnen gebruiken van een internet op een Blackberry zonder een Blackberry bundel past wat Simyo betreft goed op een veelgestelde vragen pagina. Om de website overzichtelijk te houden zetten maken we een afweging over wat belangrijk is om te vermelden en wat niet.

Groetjes,

Alex

Reageer