.

Beantwoord

internet met dagbundel 24 uur.

  • 30 October 2012
  • 6 reacties
  • 299 Bekeken

Badge +1
Hallo, Ik vaag mij af hoe het precies werkt. Ik wil een dagbundel voor €  1  instellen.
Als ik 24 uur niet internet betaal ik dan wel of geen € 1 . Dat vind ik niet duidelijk op de site.
Wie weet hier het antwoord op?
Groet Wil.
icon

Beste antwoord door Wayne 31 October 2012, 16:45

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hey Wigeroos,

Indien je een dagbundel aanschaft betaal je vooraf €1,00. Op het moment dat je deze activeert heb je 24 uur en 20mb om te verbruiken. Indien je ervoor kiest om niet te internetten is de €1,00 dus reeds betaald.
Badge +1
Hey Wigeroos,

Indien je een dagbundel aanschaft betaal je vooraf €1,00. Op het moment dat je deze activeert heb je 24 uur en 20mb om te verbruiken. Indien je ervoor kiest om niet te internetten is de €1,00 dus reeds betaald.


Bedankt Wayne,
Toch nog even een vraagje, ik neem aan dat de euro van mijn beltegoed afgaat.
Betekent dit dat er gewoon elke dag 1 euro wordt afgeschreven, of ik internet nou wel of niet gebruik?
Wil
Badge +2
Beste Wigeroos,

De internet dagbundel is 24 uur geldig. Wij adviseren je deze alleen aan te vragen als je van plan bent om het internet te gebruiken.

Groetjes,

Arie
Badge +1
Hartelijk dank, nu weet ik tenminste hoe het werkt.
Het roept echter wel weer een andere vraag op.

Ik vraag via de computer een internetbundel van 1 dag. Maar als ik niet thuis ben en geen comp. tot mijn beschikking heb, kan ik natuurlijk via de telefoon een bundel aanvragen maar dan zit ik al op internet. Daar betaal ik dan zeker het gewone internet tarief voor? Of werkt dit anders?

Groetjes Wil.
Reputatie 1
Badge +2
Dan zou je met terug werkende kracht een bundel aanvragen, want je gebruikt al 3G data zoals je zelf al aangeeft. Dat werkt natuurlijk niet. Of je moet binnen de dagbundel een nieuwe aanvragen. Maar of dat lukt weet ik niet.
Reputatie 5
Badge +10
Hartelijk dank, nu weet ik tenminste hoe het werkt.
Het roept echter wel weer een andere vraag op.

Ik vraag via de computer een internetbundel van 1 dag. Maar als ik niet thuis ben en geen comp. tot mijn beschikking heb, kan ik natuurlijk via de telefoon een bundel aanvragen maar dan zit ik al op internet. Daar betaal ik dan zeker het gewone internet tarief voor? Of werkt dit anders?

Groetjes Wil.


Hoi Wigeroos,

Je maakt dan inderdaad gewoon gebruik van internet. Dit wordt niet anders berekend. Gogol geeft het juiste antwoord.

Groetjes,

Alex

Reageer