.

Beantwoord

internet knop kan niet gebruikt worden

  • 12 May 2013
  • 9 reacties
  • 361 Bekeken

waarom kan ikde knop voor internet bundel niet gebruiken
het gaat nu van mijn beltegoed af,dat is niet de bedoeling
icon

Beste antwoord door Charlene 15 May 2013, 11:57

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld, maar je hebt een prepaid aansluiting waarmee je wilt gaan internetten (omdat je dit nog niet had).
En omdat je geen internetbundel kan bestellen, gaat het van je beltegoed af?
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld, maar je hebt een prepaid aansluiting waarmee je wilt gaan internetten (omdat je dit nog niet had).
En omdat je geen internetbundel kan bestellen, gaat het van je beltegoed af?

nee, ik wil een maandbundel kopen, maar de blauwe knop in mijn simyo kan niet gebruikt worden
en ik wil graag weten waaron miet
tot nu toe ging, naast het gebruik van wifi, buitenshuis het gebruik van mijn beltegoed af
heb inmiddels internetgebruik uitgezet,maar wil graag een maandbundel mb kopen
Reputatie 7
Badge +9
nee, ik wil een maandbundel kopen, maar de blauwe knop in mijn simyo kan niet gebruikt worden
en ik wil graag weten waaron miet

 
Je bedoelt dat die niet reageert? Andere browser geprobeerd? Internetcache legen. Probeer dat eens.
nee, ik wil een maandbundel kopen, maar de blauwe knop in mijn simyo kan niet gebruikt worden
en ik wil graag weten waaron miet

 
Je bedoelt dat die niet reageert? Andere browser geprobeerd? Internetcache legen. Probeer dat eens.

ja, dat bedoel ik
andere browser en internetchase legen helpt ook niet
Reputatie 3
Badge +9
Die blauwe knop waar of de MB's in worden weergegeven, of die waar wijzigen in staat.

Vreeeeemd !!!
Reputatie 7
Badge +9
Uitloggen en opnieuw inloggen?  Via  tablet?  Smartphone? Andere PC? 
Badge +8
nee, ik wil een maandbundel kopen, maar de blauwe knop in mijn simyo kan niet gebruikt worden
en ik wil graag weten waaron miet
tot nu toe ging, naast het gebruik van wifi, buitenshuis het gebruik van mijn beltegoed af
heb inmiddels internetgebruik uitgezet,maar wil graag een maandbundel mb kopen


Hoi Janny,

Welkom op het forum!

Ik heb even naar je aansluiting gekeken, en je hebt op 12-5 al een maandbundel aangeschaft/aangeklikt.
Je kon de blauwe knop dus niet gebruiken, omdat de bundel al actief was.

Veel internet-plezier!

Martijn® en de leon,

Bedankt voor het doorvragen/meedenken

Groetjes,

Charlene
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Janny,

Welkom op het forum!

Ik heb even naar je aansluiting gekeken, en je hebt op 12-5 al een maandbundel aangeschaft/aangeklikt.
Je kon de blauwe knop dus niet gebruiken, omdat de bundel al actief was.



Thanks voor de update, Charlene. Kijk, dat konden wij natuurlijk ook niet weten dat Janny157 keer al op die knop had zitten tokkelen....:o
Badge +6
Thanks voor de update, Charlene. Kijk, dat konden wij natuurlijk ook niet weten dat Janny157 keer al op die knop had zitten tokkelen....:o

Hoi De Leon,

Dat had je ook niet kunnen weten dat Janny157 al een actieve bundel heeft. Wel bedankt voor het meedenken.

Reageer