.

Beantwoord

Internet instellingen

  • 12 July 2012
  • 14 reacties
  • 1191 Bekeken

Badge
Ik heb internet in mijn abonnement zitten, werkt alleen niet. Kan alleen internetten via Wifi.  Als  ik bij mijn gegevens kijk staat dat internet wel geactiveerd is..Hoe kan ik nu internetten via abonnement?
icon

Beste antwoord door Natascha 14 July 2012, 10:18

Bekijk originele reactie

14 reacties

Badge +6
Beste Miranda,

Ik verneem graag van je van welk merk toestel je gebruik maakt. Zodra ik dit weet kan ik je voorzien van de juiste instellingen.
Badge
Beste Miranda,

Ik verneem graag van je van welk merk toestel je gebruik maakt. Zodra ik dit weet kan ik je voorzien van de juiste instellingen.


Ik heb een HTC Sense. Bedankt  alvast!
Badge +6
Beste Miranda,

Wanner je op de volgende link Klik hier klikt zie je de instellingen voor het internet.
Kan je me laten weten als het gelukt is.
Badge
Beste Miranda,

Wanner je op de volgende link Klik hier klikt zie je de instellingen voor het internet.
Kan je me laten weten als het gelukt is.


Het is gelukt!
Badge +6
Beste Miranda79,

Blij te horen dat het gelukt is met het instellen van het internet.
ik heb een bb bundel maar ik heb geen sms gehad ivm instellingen internet op mijn BB  ???? hoe krijg ik nu wel dat smsje ??
Badge +6
Beste Vanhees,

Welkom op het forum!
Bij smartphones zoals HTC, BlackBerry of iPhones worden de sms'jes niet verstuurd. De toestellen moeten handmatig worden ingesteld.
Je instellingen voor het internet staan goed in het systeem. Kan je me laten weten of het internet werkt op je BlackBerry.
oke bedank , maar we hebben lang moeten wachten op het porteren, in die tussentijd heeft mijn dochter dus nogsteeds gebruikt gemaakt van haar prepaid van symio toen kreeg ze wel berichten van BB ?? doordat het proteren fout is gegaan ( men was vergeten de prepaid sim uit te zetten bij symio ) denk ik dat  het daarom niet lekker loopt. ze kan wel whatsapp gebruiken maar geen twitter of wat dan ook op internet, fyi we hebben thuis met wifi whatsapp weten te downloaden dus wifi werkt wel
Kan iemand mij misschien ook helpen met de instellingen voor het internet met een iPhone 4S ? Ik heb nl. hetzelfde probleem als hierboven beschreven..... Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb op mijn iPhone 4s helemaal niets zelf hoeven instellen. Micro Sim erin en klaar was Kees. Kon direct internetten, ook buiten mijn WiFi.
Dat 'verbaasde' me omdat ik gelezen had dat je het zelf moet instellen. Ben even in het toestel 'gedoken' en zag dat dar al dingen ingevuld stonden. Wat, kan je in het andere topic hier lezen. (iPhone internet instellingen). Misschien heb je er wat aan.
Badge +6
Kan iemand mij misschien ook helpen met de instellingen voor het internet met een iPhone 4S ? Ik heb nl. hetzelfde probleem als hierboven beschreven..... Alvast bedankt.

Beste Robencaatje,

Welkom op het forum!
Ik heb je een persoonlijk bericht verstuurd met de juiste instellingen voor je toestel.
Badge +6
oke bedank , maar we hebben lang moeten wachten op het porteren, in die tussentijd heeft mijn dochter dus nogsteeds gebruikt gemaakt van haar prepaid van symio toen kreeg ze wel berichten van BB ?? doordat het proteren fout is gegaan ( men was vergeten de prepaid sim uit te zetten bij symio ) denk ik dat  het daarom niet lekker loopt. ze kan wel whatsapp gebruiken maar geen twitter of wat dan ook op internet, fyi we hebben thuis met wifi whatsapp weten te downloaden dus wifi werkt wel

Beste Vanhees,

Ik heb de aansluiting een reset gegeven. De BlackBerry moet worden uitgezet batterij eruit halen en de simkaart verwijderen.
Na een half uur mag alles terug gezet worden. Kan je laten weten of het werkt.
Kan iemand mij misschien ook helpen met de instellingen voor het internet met een iPhone 4S ? Ik heb nl. hetzelfde probleem als hierboven beschreven..... Alvast bedankt.

Beste Robencaatje,

Welkom op het forum!
Ik heb je een persoonlijk bericht verstuurd met de juiste instellingen voor je toestel.


Dank je Wel Natascha, ik heb het gezien en heb ook gereageerd op het bericht, het is gelukt met de instellingen hoor 😉 super !
Reputatie 5
Badge +10
Goed om te horen dat het heeft gewerkt, Robencaatje.

Groetjes,

Alex

Reageer