.

Beantwoord

Internet in het buitenland

  • 31 May 2013
  • 5 reacties
  • 235 Bekeken

Badge
Hallo,
Ik ga a.s dinsdag op vakantie naar Portugal, en vroeg mij af of het mogelijk is een weekbundel of iets te kopen voor internet op vakantie?
Graag z.s.m antwoord ivm komende vakantie :)
groetjes
icon

Beste antwoord door Charlene 4 June 2013, 09:41

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge
Er is bij Simyo bekend dat er veel vraag is naar de mogelijkheid om te kunnen internetten in het buitenland. Ze begrijpen dat het wenselijk is om dit nog voor de zomervakantie te realiseren. Hoewel Simyo een sim only provider is die zich richt op bel/sms en data verbruik binnen Nederland hebben ze wel al een aantal maal aangegeven dat ze internetten in het buitenland mogelijk willen maken en dat dit vanaf het eerste kwartaal van dit jaar zo zou zijn. Helaas is ze dit niet gelukt dus zitten een hoop mensen zonder internet wanneer ze in het buitenland zijn. Ik begrijp dat ze hun best doen om internetten in het buitenland zo snel mogelijk onderdeel van hun diensten te laten worden. Helaas kunnen ze op dit moment geen indicatie geven per wanneer het mogelijk zal zijn, al schreef Ă©Ă©n van de medewerkers dat dit "voor de zomer" gerealiseerd zou worden. Maar met Simyo weet je dit nooit, tot nu toe is er van wat ze aangegeven hebben weinig terecht gekomen. Wanneer dit wel het geval is, zullen ze uiteindelijk naar buiten communiceren.
Badge
Ah oke, heel erg bedankt voor alle informatie ;)
Dan maar een weekje zonder internet! En de site van simyo in de gaten houden wanneer het wel aangeboden wordt, ik ga toch over paar maanden weer op vakantie, misschien is het tegen die tijd al gereld bij simyo.
Reputatie 7
Badge +9
Ik neem aan dat er ook in Portugal WiFi hotspots zijn waar je al dan niet tegen betaling het internet op kunt gaan.
Badge
Gewoon een simkaart in Portugal nemen, werkt gewoon goed. Je hebt alleen een adres in Portugal nodig om op tijd de simkaart met bundel te bestellen.
Badge +8
Hallo,
Ik ga a.s dinsdag op vakantie naar Portugal, en vroeg mij af of het mogelijk is een weekbundel of iets te kopen voor internet op vakantie?
Graag z.s.m antwoord ivm komende vakantie :)
groetjes


Hoi Remonj,

Zoals Sandertju al aangeeft, is het op het moment nog niet mogelijk om van internet gebruik te maken in het Buitenland, via Simyo.
De termijn waarop dit gerealiseerd kan worden daar is op het moment geen zekerheid over te geven, helaas. Jouw vakantie vandaag zullen we niet meer halen.
Wellicht kun je met de tips van Beko en Scotsman wat vooruit. En we houden je uiteraard op de hoogte wanneer we zover zijn.

Groetjes,
Charlene

Reageer