.

Beantwoord

internet in buitenland

  • 11 August 2012
  • 11 reacties
  • 1241 Bekeken

Ik ga volgende week op vakantie naar Hongarije, maar wil geen gebruik maken van mijn internetbundel in het buitenland, moet ik mijn bundel dan een maand stopzetten of kan ik dat anders instellen, bijvoorbeeld via mijn telefoon?

Ik heb een LG Optimus L3.

M.vr.gr. Dawn
icon

Beste antwoord door Natascha 13 August 2012, 10:45

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9
internetten via 3G KAN NIET met simyo. Ofterwijl ook als je niets doet kan je in het buitenland er geen gebruik van maken.
Badge +6
Beste Dawneen,

Welkom op het forum!
Zoals Groentjuh al heeft aangegeven is het niet mogelijk gebruik te maken van het internet in het buitenland.
Wanneer het hotel of appartementencomplex over WIFI beschikt dan kan je via WIFI gebruik maken van het internet.
Dank je wel Natascha, fijn om te weten.

Scheelt toch een hoop kopzorgen mbt hoge rekeningen na een vakantie in het buitenland....
Gaat Simyo dat internet in het buitenland via 3G nog wel aanbieden ?
Badge +6
Beste Johanvandeevee,

Welkom op het forum!
Het is nog niet bekend of Simyo internet in het buitenland gaat ondersteunen.
Wanneer dit bekend wordt dan berichten wij de klanten via de website en het forum.
maar kan ik dan niet een 24 uurs pas kopen of een weekpas voor internet in het buitenland, zoals ze dat bij tmobile hebben, kan ik zoiets dergelijks niet via kpn zelf regelen of kopen?
Reputatie 7
Badge +9
Helaas kan dat niet. Ik verwacht eigenlijk dat simyo hier wel mee bezig is gezien de hoge vraag naar internet in het buitenland.
Jammer dat Simyo geen internet in het buitenland ondersteund.

Ik ben van SImpel overgestapt naar Simyo omdat ik persee op het KPN netwerk wil, maar simpel ondersteund wel internet in het buitenland en dat is toch wel extreem handig, zeker nu de datatareiven in het buitenland acceptabel worden (80 cent per mb oid).

Dat ik op KPN netwerk zit is prioriteit nr 1, maar het zou wel erg mooi zijn om in het buitenland ook te kunnen internetten!.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum wanderer,

Internetten in het buitenland is natuurlijk heel handig, maar brengt ook een hoop nadelen met zich mee. Internetten in het buitenland is namelijk vrij duur. Toestellen maken tegenwoordig heel snel verbinding met internet. Je bent je als eindgebruiker niet altijd bewust van internet gebruik. Dit kan toch vrij hoge rekeningen leiden waar je als klant natuurlijk niet op zit te wachten.

Groetjes,

Alex
Badge
@Alex.

Zoals wanderer al aangaf zijn de kosten voor internet in het buitenland de laatste tijd erg verlaagd (en zullen volgens mij volgendjaar weer erg verlaagd worden).
De kosten per MB zijn nu inderdaad nog maar 80ct per MB. Met deze prijzen is het opeens realistisch om tijdens je vakantie internet aan te zetten om te whatsappen...

Ik las eerder dat Simyo wel bezig is om internet in het buitenland te krijgen. Is hier al meer nieuws over? Met de verlaagde data-roaming prijzen kan je als provider denk ik niet meer achterblijven door het niet aanbieden van internet in het buitenland...
Reputatie 2
Badge +1
Hey Doubleyoupee,

Momenteel zit het bij ons op korte termijn nog niet in de planning om internet in het buitenland aan te gaan bieden. Zodra dit het geval is zullen wij dit zo snel mogelijk kenbaar maken.

Reageer