.

Beantwoord

Internet bundel volledig verbruikt in 5 dagen ondanks WiFi?

  • 6 November 2012
  • 3 reacties
  • 369 Bekeken

Badge +1
Goedemorgen,

Ik kreeg vanochtend een sms dat mijn internetbundel voor deze maand volledig is verbruikt.
Echter is het nu 6 november en maak ik bijna altijd gebruik van wifi. Het is onmogelijk dat mijn 500MB's nu al op zijn.

Ik weet dat streaming en grote bestanden downloaden veel MB's kan verbruiken, maar ik heb alleen wat gebruik gemaakt van Whatsapp e.d. en de afgelopen paar dagen dus zeker geen 500MB verbruikt.

Graag een verklaring.

 
icon

Beste antwoord door Alex 6 November 2012, 16:46

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge
Je bent niet de enige. Ik kreeg telefonisch te horen dat ik waarschijnlijk een app aan had staan of veel gedownloadt had, maar dit is duidelijk NIET het geval. Iets wat bij jou, zo te lezen, dus ook niet het geval is.
Het probleem lijkt me dus ook bij Simyo te liggen.

Ik hoop dan ook dat het snel opgelost wordt en er reactie komt vanuit Simyo.
Badge
Ik heb ook dit probleem,

Aan andere mensen:
Als je dit leest en je hebt het zelfde probleem, ga dan naar het topic 'Hoog Verbruik?' En post daar je probleem zodat Simyo alle problemen in 1 keer kan lezen en evt. oplossen
Reputatie 5
Badge +10
Goedemorgen,

Ik kreeg vanochtend een sms dat mijn internetbundel voor deze maand volledig is verbruikt.
Echter is het nu 6 november en maak ik bijna altijd gebruik van wifi. Het is onmogelijk dat mijn 500MB's nu al op zijn.

Ik weet dat streaming en grote bestanden downloaden veel MB's kan verbruiken, maar ik heb alleen wat gebruik gemaakt van Whatsapp e.d. en de afgelopen paar dagen dus zeker geen 500MB verbruikt.

Graag een verklaring.



Hoi Mike Maasdam,

Wij mogen niet registreren waar je data verbruik vandaan komt. M.a.w. we kunnen niet zien welke site of app. je hebt gebruikt. In dit topic vind je meer informatie over hoe je toestel veel internet verbruikt.

@Timmeh en RobinG. Ik heb jullie vragen in dit topic beantwoord.

Groetjes,

Alex

Reageer