.

Beantwoord

internet buitenland werkt niet, wat nu?

  • 29 June 2023
  • 5 reacties
  • 51 Bekeken

We zijn nu in Duitsland en ik merk dat mijn internet voor het buitenland niet aan staat.Β  Dit via hotel WiFi alsnog aangezet in de Simyo app. Telefoon een aantal keren opnieuw opgestart, maar nog steeds geen 4G. Hoe kan ik dit toch voor elkaar krijgen? Heeft het er mee te maken dat ik dit pas aangezet heb terwijl ik in het buitenland ben?Β 

icon

Beste antwoord door Roeqajja 29 June 2023, 16:55

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @OkkieGee,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je 4G niet werkt in Duitsland!

Wij hebben een super handige uitgebreide topic met stappen wat je kunt doen indien je geen internetverbinding hebt in het buitenland. Je kunt dit topic hierΒ vinden.

Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen! Indien je na alle stappen nog steeds geen internetverbinding hebt, dan horen wij dit graag. Wij voeren dan een simkaart reset uit waarmee je simkaart opnieuw verbinding maakt met het netwerk.

Groetjes,
Roeqajja

Hallo Roegajja,Β 

Β 

Alles gedaan wat hierboven staat. Roaming staat aan. Alle schuifje staan naar rechts op groen.Β 

Als ik handmatig een netwerk kies dan zegt ie dat mijn sim kaart het niet toe staat. Daar gaat iets fout.

Β 

Groet OkkieGee

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @OkkieGee,

Bedankt voor je reactie. Duidelijk. Ik heb je simkaart zojuist opnieuw aangemeld op het netwerk. Zou je je telefoon nog even voor 15 minuten uit kunnen schakelen om de reset te voltooien?

Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen!

Groetjes,
Roeqajja

Hij doet het! Super bedankt. πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @OkkieGee,

Bedankt voor je reactie. Wat goed om te horen dat je internet het nu weer doet!

Geen dank hoor. Ik wens je een fijne dag en veel plezier in Duitsland. 😊

Groetjes,
Roeqajja

Reageer