.

Beantwoord

Internet buitenland


In het forum heb ik gelezen, dat jullie werken aan internet op je mobiel voor het buitenland. Dit zouden jullie realiseren 1e kwartaal 2013. Inmiddels is het halverwege 2e kwartaal. Hoe zit het er nu mee? Ik wil dit graag weten,ivm de vakantie. Bij m'n vorige provider tmobile, kon je een handige extra buitenland bundel aanschaffen, voor 1 dag of 1 week.
icon

Beste antwoord door Natascha 22 May 2013, 16:18

Bekijk originele reactie

19 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Het standaardantwoord van Simyo is altijd: hier wordt aan gewerkt, maar wanneer het gerealiseerd gaat worden kunnen we nog niet zeggen.Ā 
Het is wel verwarrend want ik kreeg wel een smsje toen ik de grens overging met "wil je voor 10 euro 100 Mb internet in het buitenland, sms dan ..", dat heb ik toen gedaan maar het deed niets. Misschien kunnen jullie dat smsje dan ook niet sturen :)

Is er een nieuwe streefdatum wanneer het wel mogelijk is?
Reputatie 4
Badge +8
Het is wel verwarrend want ik kreeg wel een smsje toen ik de grens overging met "wil je voor 10 euro 100 Mb internet in het buitenland, sms dan ..", dat heb ik toen gedaan maar het deed niets. Misschien kunnen jullie dat smsje dan ook niet sturen :)

Is er een nieuwe streefdatum wanneer het wel mogelijk is?



Wat een raar smsje.
Weet je zeker dat het afkomstig was van Simyo?
Reputatie 4
Badge +8
Krijg net een mailtje van KPN met o.a. dat zij 100 Mb internet in het buitenland voor 10 euro verkopen....
Het was een "welkom in duitsland" bericht van 1330. Jullie maken gebruik van het KPN netwerk. Het is iig vervelend, vooral als je niet weet dat je sowieso niet kan internetten in het buitenland. Ik had het aangezet maar het werkte dus niet en dan zit je gelijk te balen dat het je 10 euro kost maar niet werkt (maar het is gelukkig niet in rekening gebracht).Ā 
Badge +8
Het is wel verwarrend want ik kreeg wel een smsje toen ik de grens overging met "wil je voor 10 euro 100 Mb internet in het buitenland, sms dan ..", dat heb ik toen gedaan maar het deed niets. Misschien kunnen jullie dat smsje dan ook niet sturen :)

Is er een nieuwe streefdatum wanneer het wel mogelijk is?


Hoi Esther_,

Dat is inderdaad een verwarrend berichtje. Ik kan me het baal-moment voorstellen, als dat dan niet werkt, en je ook nog denkt dat je Ā€10 kwijt bent.
Het zou inderdaad kunnen dat dit komt, omdat we gebruik maken van het KPN netwerk. Dit zou echter niet moeten gebeuren en ik wil dit wel graag verder onderzoeken.
Ik heb je daarom even een privƩberichtje gestuurd.

@Koorelle2 bedankt voor het meedenken.

Groetjes,

Charlene
Badge
Beste Charlene,

Graag zou ik wel een antwoord wensen op de volgende vragen:

- kan ik internetten in het buitenland?
- zijn er internetbundels beschikbaar? (zo ja welke)
- wat zijn de kosten voor internet?

Alvast bedankt.

Mvg

Mark
Reputatie 7
Badge +9
Beste Charlene,

Graag zou ik wel een antwoord wensen op de volgende vragen:

- kan ik internetten in het buitenland?
- zijn er internetbundels beschikbaar? (zo ja welke)
- wat zijn de kosten voor internet?

Alvast bedankt.

Mvg

Mark


Internet in het buitenland is op dit moment nog niet mogelijk, maar Simyo heeft aangegeven dat er aan gewerkt wordt om dit in de toekomst mogelijk te maken (overigens zonder een datum te noemen). Dit verklaart tevens dat er op dit moment ook geen internet bundels voor het buitenland zijn. De kosten van internet in het buitenland zijn ook nog niet bekend.
Badge +6
Beste Charlene,

Graag zou ik wel een antwoord wensen op de volgende vragen:

- kan ik internetten in het buitenland?
- zijn er internetbundels beschikbaar? (zo ja welke)
- wat zijn de kosten voor internet?

Alvast bedankt.

Mvg

Mark


Hoi Mark,

Het is nu nog niet mogelijk om gebruik te maken van het internet. Dit zal mogelijk worden voor de zomer.
Welke bundels er dan beschikbaar zijn en wat dit gaat kosten is nog niet bekend.

@ Scotsman bedankt voor het meedenken.
Badge +6
In het forum heb ik gelezen, dat jullie werken aan internet op je mobiel voor het buitenland. Dit zouden jullie realiseren 1e kwartaal 2013. Inmiddels is het halverwege 2e kwartaal. Hoe zit het er nu mee? Ik wil dit graag weten,ivm de vakantie. Bij m'n vorige provider tmobile, kon je een handige extra buitenland bundel aanschaffen, voor 1 dag of 1 week.

Hoi KirchroƤdsj meƫdsje,

Welkom op het forum!
Het is nu nog niet mogelijk om gebruik te maken van het internet. Zodra dit mogelijk is zullen wij dit bekend maken.

@ Scotsman bedankt voor het meedenken.
Badge
Hopelijk komt de zomer spoedig. Bedankt voor het antwoord.
Badge +8
Hopelijk komt de zomer spoedig. Bedankt voor het antwoord.
Hoi Mark070,

Dat hopen we allemaal, dat die zomer snel komtšŸ†’

Groetjes,
Charlene
Badge +1
Met dit weer duurt het nog lang voor de zomer komt....
Beetje jammer want met die voorwaarden dat het in Q1 2013 zou komen ben ik wel een contract aangegaan met Simyo. Dit is volgens mij dus redelijk te vatten onder verkoop onder valse voorwaarden?

Blij dat ik dan maar een maand abonnement heb en nu dus direct ga overstappen naar een echte provider.
Reputatie 4
Badge +8
Geen valse voorwaarden mijn waarde.
Toen jij met Simyo in zee ging wist je dat op dat moment internet in btl niet aangeboden werd.
Succes bij je andere provider!
Badge +1
Moet eerlijk zijn toen ik bij simyo klant werd had ik niet gezien dat ik geen internet in buitenland had, hier kwam ik achter in Belgiƫ, thuis op de site gekeken inderdaad het stond er, ik denk persoonlijk dat het wel iets duidelijker mag zijn. En zal blij zijn als ik in buitenland me internet kan gebruiken... Voor de rest een tevreden klant
Badge +1
Concreet: komt simyo met Internet op mobiel en wanneer kunnen we het zeker verwachten?
Reputatie 7
Badge +9
Volgens de moderators wordt hieraan gewerkt. Eerder was Q1 2013 als streefdatum gegeven, echter dat is niet gered.

Het meest recente antwoord van Simyo personeel:
De optie om gebruik te kunnen maken van het internet zal er voor deze zomer komen. Welke datum dit precies zal zijn is niet bekend.
Ik verwacht niet dat ze het voor mijn zomervakantie halen! Over een iets minder dan 4 weken zit ik in Turkije, maar wie weet.
Reputatie 5
Badge +10
Beetje jammer want met die voorwaarden dat het in Q1 2013 zou komen ben ik wel een contract aangegaan met Simyo. Dit is volgens mij dus redelijk te vatten onder verkoop onder valse voorwaarden?

Blij dat ik dan maar een maand abonnement heb en nu dus direct ga overstappen naar een echte provider.


Hoi Michiel A,

In onze algemene voorwaarden staat niet vermeld dat internetten in het buitenland mogelijk is. Jammer dat je ervoor kiest om naar een andere provider te gaan.

Moet eerlijk zijn toen ik bij simyo klant werd had ik niet gezien dat ik geen internet in buitenland had, hier kwam ik achter in Belgiƫ, thuis op de site gekeken inderdaad het stond er, ik denk persoonlijk dat het wel iets duidelijker mag zijn. En zal blij zijn als ik in buitenland me internet kan gebruiken... Voor de rest een tevreden klant

Concreet: komt simyo met Internet op mobiel en wanneer kunnen we het zeker verwachten?

Hoi erickiel en dijkie72,

Simyo komt inderdaad met internet in het buitenland. We verwachten dit voor de zomer te realiseren.

Groetjes,

Alex

Reageer