.

Vraag

Internet boven bundel

  • 30 August 2012
  • 3 reacties
  • 525 Bekeken

Hallo,

Ik kijk net op Mijnsimyo en zie dat ik de afgelopen dagen veel internet heb verbruikt. Sinds een maand heb ik een smartphone. En heb het internetverbruik redelijk in de gaten gehouden. Maar nu ben ik er 5 of 6 dagen overheen gegaan en heb meteen een rekening van ruim 200 euro?
Ik was van mening dat je ook per sms gewaarschuwd werd wanneer je boven je bundel internet. En baal hier dan ook flink van. Klopt dit wel?

3 reacties

Badge
Hoi Linda,

Ik heb exact hetzelfde, maar krijg geen reactie. Wel per telefoon, na een half uur wachten en dan krijg ik alleen te horen dat e.e.a. terug te vinden is in de algemene voorwaarden. Als je gaat zoeken op google, dan verbaas je je over de reacties van mensen die ditzelfde probleem hebben.

Bij te kort aan beltegoed ontvang je een SMS, maar bij dataoverschrijding houden ze hun mond dicht. Zo wordt er in deze telecomwereld geld gemaakt ;-[
Reputatie 2
Badge +1
Hoi Linda en Neri,

Er word niet per sms gewaarschuwd indien je jouw bundel overschrijdt. Dit is echter wel zichtbaar op jouw persoonlijke pagina via www.simyo.nl. Hier zie je tot wanneer jouw verbruik bijgewerkt is en wat de eventuele verbruikskosten zijn.
Badge
Hoi Linda en Neri,

Er word niet per sms gewaarschuwd indien je jouw bundel overschrijdt. Dit is echter wel zichtbaar op jouw persoonlijke pagina via www.simyo.nl. Hier zie je tot wanneer jouw verbruik bijgewerkt is en wat de eventuele verbruikskosten zijn.


Hi Wayne,

Dat is natuurlijk raar, wanneer je wel geinformeerd wordt bij een "bijna tekort" aan beltegoed, maar niet bij een dataoverschrijding. En dit terwijl dat ook een prepaidovereenkomst is!
Ik betaal 10 EUR voor 200MB. Je kunt niet verwachten dat een klant continu gaat checken of hij over zijn data heen is. Sterker nog, je zou helemaal niet boven die 200MB moeten kunnen komen. Je koop immers iets voor 10 EUR met een max van 200MB. Daar komt het gewoon op neer.

Commercieel gezien begrijp ik deze gang van zaken, maar het verdient absoluut geen schoonheidsprijs en dan druk ik me héél zwak en ook nog eens zeer voorzichtig uit!

Ik ben reuze benieuwd hoe jullie hier verder mee omgaan. Ik zou nu ruim 78 EUR moeten betalen, terwijl een ieder kan zien dat dit verbruik niet naar redelijk is. Ik hoop werkelijk dat jullie hier coulant mee omgaan en we tot een oplossing kunnen komen.

Ik verneem graag,

groet,
Neri
06 51265013

Reageer