.

Beantwoord

internet activeren

  • 4 June 2014
  • 6 reacties
  • 368 Bekeken

Badge +2
ik had vorige maand me internet via mijn simyo gedeactiveerd en deze maand weer geactiveerd
De site geeft netjes aan dat het per heden geldt.

Echter krijg ik geen internet op mijn mobiel. Data etc staat aan.
icon

Beste antwoord door Dries 5 June 2014, 10:53

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Toestel helemaal uitzetten en weer opstarten wil wel eens helpen.
Badge +2
Ik heb al meerdere keren herstart maar zal nog een keer de settings nagelopen op mijn simyo en nog eens herstarten.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi riemsesy,

Wat vervelend dat je problemen hebt met internet. Je hebt inderdaad de optie al eens een reset gegeven. Dat zou nu dus wel goed moeten zijn. Kun je wel bellen? Als dat zo is dan is er dus niet iets mis met je simkaart, maar staan je internetinstellingen niet goed 😞 Je zou dan even hier of hier moeten kijken of je instellingen kloppen.

Laat je weten of dat heeft geholpen?

@Scotsman, dankjewel voor je antwoord!
Badge +2
Hoi Dries en Scotsman
het nog eens instellen en uit en aanzetten van de het toestel en internet werd weer actief

tnx voor de support.
Vandaag getracht mijn internetbundel 100MB te activeren, vorige bundel 250MB tot 5 juni werd mij aangeboden voor 4 euro, kost normaal 7 euro maar omdat  100MB activeren problemen opleverde werd 3 euro teruggestort, maar helaas op mijn Simyo staat alleen de 250MB bundel op automatisch betalen!
Bleek ook dat er reeds ruim 9 euro buiten de bundel verbruikt was en dat alleen maar omdat je de 100MB bundel niet kan activeren!!
Klantenservice via 1200 gebeld nou service een callcenter met een persoon die geen weerwoord wilde horen ik ga niet in discussie met u ik heb gezegd dat het een technisch probleem is dat morgen is opgelost, sorry maar dat verhaal heb ik eerder gehoord, meneer ik ga niet met u in discussie, einde verhaal goede morgen......
Wanneer is dit probleem nu opgelost of dwingt Simyo de ''klant'' automaatisch te gaan betalen voor internet, prepaid bellen kan wel via ideal dus neem ik aan dat een ervaren ITer dit ook voor internet in het systeem kan zetten.

cc.;rtp
Reputatie 5
Badge +11
Hoi jana s,

In je gegevens zie ik dat je inmiddels de 100 MB maandbundel hebt aangeschaft. Ook zie ik in de afgelopen maand geen kosten voor internetgebruik zonder bundel.
Even los van hoe het gesprek via de telefoon is verlopen (dat ga ik nog naluisteren), ik begrijp ook niet helemaal wat je bedoelt met
Wanneer is dit probleem nu opgelost of dwingt Simyo de ''klant'' automaatisch te gaan betalen voor internet, prepaid bellen kan wel via ideal dus neem ik aan dat een ervaren ITer dit ook voor internet in het systeem

Zou je dit iets specifieker kunnen uitleggen?

Reageer